poniedziałek, 22 listopada 2021

Krasnale wśród kwiatów...


Cześć.

Mamy gorący okres przedświąteczny. Może jeszcze nie czuje się tego na codzień, ale każdy twórca kartek czuje już oddech świąt na plecach, hahaha ;-))

Postanowiłam stworzyć kilka kartek świątecznych dla moich przyjaciół.
To jedna z kart, które powstały w ubiegły weekend:

Ta kartka sprawiła mi ogromnie dużo przyjemności tworzenia. To była relaksująca praca.
Najpierw odbiłam czarnym tuszem te niesamowite słodkie krasnale, pokolorowałam je kredkami i dokładnie wycięłam.


Kolejnym krokiem było wykonanie tła za pomocą szablonu, tuszu DO w 2 odcieniach różu i pędzla do nakładania tuszu.


Użyłam 2 wielkości pędzli, jednym nakładałam jaśniejszy tusz, cieniowanie zrobiłam małym wąskim pędzlem.


Nie robiłam osobnego sentymentu, poniewać te krasnale same w sobie niosą życzenia Wesołych Świąt.

Krasnale są przyklejone na piance dystansowej aby dodać odrobiny dodatkowego wymiaru do kartki.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
The Male Room Challeng #156 Gnomes

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

*Vicki* pisze...

AWE!! I adore these fellows! I have this stamp set and I adore Whimsy Stamps! You've done such a beautiful job with coloring them up and I love that stenciled poinsettia behind them!! So stunning!

Nstiz pisze...

WOW You are the first person I ever saw who did such a fabulous job shading with brushes! How I love seeing your work with pencils and your always spectacular backgrounds. This is fantastic, BozenA!

Bonnie pisze...

What an awesome stenciled background, Bozena! Your coloring of it is amazing and your little gnomes are adorable with their Merry Christmas wishes!

Anke pisze...

WOW what a beautiful card, I love the little gnomes and your stunning background.
Hugs
Anke

Trina P. pisze...

Such a fun card! Fabulous colours and colouring. Fantastic fussy cutting and stencilling.

AndrejaM pisze...

Beautiful card! Thanks for playing at
The Male Room challange.

Monica C. pisze...

What an adorable card, BozenA! I love those two guys sitting on that stenciled background. What great creativity.
Hugs Monica

Goga pisze...

Fantastic gnome card. Thank you for joining us at The Male Room chalenge. Goga

Helen pisze...

Love your background - great card.

Thanks for joining us at The Male Room Challenge.

Helen x

Helen pisze...

Please have a look at our winners' post and let me know if you would like to join us as a Guest Designer:

https://themaleroomchallengeblog.blogspot.com/2021/12/winners-156-gnomes.html

Helen x