wtorek, 2 listopada 2021

Listopadowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Witam,
nie wierzę, że to już listopad! Czy nie wydaje sie Wam, że kilka tygodni temu był styczeń??  
Czas oszalał, a ja zapraszam wszystkich do kolejnego wyzwania HLS CAS. 


W tym miesiącu zobaczymy na Waszych kartach CAS  kochane zwierzaki. Bardzo wdzięczny temat, mam nadzieję, ze chętnie dołaczycie do naszego wyzwania.





Zrobiłam delikatny kwiatowy wzór na bazie karty za pomocą pędzla i tuszu DI.
Ta słodka myszka została pomalowana kredkami, dokładnie wycięta nożykiem i przyklejona do bazy karty na piance dystansowej.


Kartę wykończyłam wąskim czarnym banerkiem z wytłoczonym napisem Wszystkiego Najlepszego za pomocą EP w kolorze platyny.


Zapraszam do zobaczenia innych kart naszego DT. To na pewno będzie piękna inspiracja. Mam nadzieję, że spotkamy się w galerii HLS CAS, jestem ciekawa Waszych pomysłów na to wyzwanie.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Mac Mable pisze...

The flower stencilling looks so pretty behind the adorable little mouse Bozena x. A super cute card my friend x.

Christine Alexander pisze...

OMG so adorably cute and love the flower stencil background ♥

Claire pisze...

Aww one of my favourite stamp sets, he's super cute. I love the inspiration of using a flower stencil delicately in the background, must remember that because it looks awesome x

Bonnie pisze...

This little mouse is adorable, Bozena! So perfectly colored and he looks so good with that pastel pink stenciled background!

Nstiz pisze...

He is JUST too cute, BozenA! What a beautiful, soft stenciled background you used for him too. Your coloring is always so perfectly done, especially with the fantastic shading on him. This is such a fun card!

Loll pisze...

LOVE the soft and delicate pink stenciling in the background, BozenA! Your mouse is so adorable, he made me smile! xx

*Vicki* pisze...

Awe! Such a sweet little mouse he is peeking out! I love your beautiful stenciled background so much! Yes, time is going by so fast...sending hugs!!

Monica C. pisze...

More pink! The partial stenciling is a beautiful technique and it is lovely how you have done it. Sweet card BożenA!
Hugs Monica