niedziela, 31 października 2021

Na różowo czyli jak mi się pozmieniało...

Cześć,
różowy kolor to jeszcze do niedawna jeden z kolorów na mojej liście niechęci. Ale w ostatnim czasie obserwuję odwrót i sama jestem bardzo zaskoczona. Czyżbym przeżywała powrót do dzieciństwa, aby nadrobić zaległy w życiu każdej kobiety etap? Hahaha, jako mała dziewczynka nienawidziłam różowego koloru i miałam tak aż do teraz... 


Okazuje się, że różowy kolor idealnie nadaje się do robienia tła z pomocą tuszi i szablonu. A jak się jeszcze ma taki piękny szablon, to nie można nic zarzucić urodzie tego tła.


Torcik odbiłam czarnym tuszem na białym kartonie i pomalowałam kredkami. Moja ulubiona ostatnio technika. Ale w tym przypadku czyha na mnie jedno niebezpieczeństwo.... wycinanie pomalowanego obrazu nożykiem :-) Na szczęście to był dość prosty obraz, bez tych zawijasowatych ogonów, które występują u zwierząt, hahaha!


Kartkę ozdobiłam kilkoma przezroczystymi cekinami z tęczowymi refleksami oraz prostym banerkiem z życzeniami.


Aby zamknąć kartę w ramach dodałam cieniutkie złote paski i różową  taśmę washi  w białe kropki na dole karty.

W zwiazku z tym, że mamy tu dużo różowego koloru, co czyni ją bardzo kobiecą, chcę zgłosić kartę na wyzwanie

Creative Crafting Uncles Challenge #22 Males Go Feminin



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Fun card BozenA, the pinks stenciling looks like delicious frosting ♥

*Vicki* pisze...

What a beautiful and soft stenciled background which is perfect for that cake image! I've always loved the pinks and purples for some reason...maybe want to get that "little girl" feeling! LOL!! Beautiful card!

Nstiz pisze...

Beautiful card and I enjoyed your post! I too hated pink until I started using it a bit on cards! You finished this off beautifully too. Love the use of the washi tape as well as the fine, gold strips!

Claire pisze...

Hello there, your card is so pretty and pink is definitely good for a yummy cake. The stencilling looks really cool x

Bonnie pisze...

You are embracing the pink, my friend! I love that soft stenciled color in the background that makes a perfect place for this pretty cake!

Mac Mable pisze...

I enjoyed reading your post BozenA and it made me smile about the colour of 'Pink'. The subtle background stencilling looks so pretty and what a yummy cake that you cut out carefully x. A feminine and beautiful 'pink' card BozenA x.

Loll pisze...

LOVE the pink stenciled background with your delicious looking cake, BozenA! So happy you are loving pink ... it's one of my favourite colours! xx

Trina P. pisze...

Super adorable! The colours are so pretty. Gorgeous stencilling and colouring.

Alex pisze...

Wonderful stencil work. Love the bright colors.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

Monica C. pisze...

Also a beautiful card! That background is lovely.
I was also not a fan of pink all my young years, but now that I have got older, I like it a lot. Evidently tastes change.
Hugs Monica