sobota, 2 października 2021

Pażdziernikowe wyzwanie w Happy Little Stampers

Cześć,
październik wita Was nowym wyzwaniem w Happy Little Stampers CAS. Tym razem wymagamy, aby to była karta CAS jednowarstwowa. Dla mnie osobiście to trudniejsza opcja dla stylu CAS, bo nie można dodawać żadnych elementów wyciętych za pomocą wykrojników... żadnych wyciętych elementów. No i to pewna niedogodność, ale mam nadzieję, że to Was nie zniechęci, a może tym bardziej zmobilizuje do pracy. Bo jak to, Wy nie zrobicie jednowarstwowego CAS??? Nie wierzę!

To moja karta wykonana do wyzwania w tym miesiącu



Kolejna szybka karta CAS. Wzięłam karton do technik MixMedia. Niestety nie jest on idealnie biały, ma delikatny odcień ecru. Odbiłam stemplem obraz tej niesamowitej złotej rybki Koi w Versamark i wytłoczyłam go w białym EP. 


Potem nastąpiło malowanie jej farbami akwarelowymi w odcieniach zółci i pomarańczy.


Potem wykonałam maskę z papieru na sylwetkę rybki i dodałam pędzlami niebieski tusz DI w dwóch odcieniach. Najpierw wykonałam niebieską poświatę wokół Koi, a potem dodałam ciemniejsze smugi dające wrażenie niewielkich zawirowań wody wokół ryby.


Kartkę wykończyłam sentymentem tłoczonym w granatowym EP. 
Nie, nie... kartę wykończyłam "prasując" ją pod grubą warstwą książek :-)

Jak zawsze zachęcam Was do zobaczenia innych projektów naszego DT. Zdradzę Wam tajemnicę, że są tam prawdziwe perełki jednowarstwowego CAS. No i przypomnę na koniec "bo jak nie Wy to kto??" 
Zachęcam do dodania Waszych kart do naszej galerii.



Kartkę zgłaszam do wyzwania
SSS Wednesday Challenge #88 Anything Goes

Dzięki za odwiedziny i komantarze. Zajrzyjcie do mnie znowu.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Nstiz pisze...

What a beautiful koi fish, Bozena! Love the way you painted it! I'm fascinated by your gorgeous background, so soft and perfect for your fish! The streaks of blue do look like water. This is so well done!

Lindsey pisze...

I agree, one layer cards are extra difficult! This is a beauty. Love the koi and the wispy watery background.

Bonnie pisze...

I find one layer cards a big challenge, but I'm so impressed with this, my friend! The koi is beautiful in her golden colors and your attention to detail with the water is amazing!

Mac Mable pisze...

The ecru card shows off the beautiful Koi fish to perfection. Wonderful colouring and great movement in your card. I really struggle with one layer cards and had a little chuckle about popping your card under books to finish BozenA x.

*Vicki* pisze...

Your one layer CAS card is very inspiring with the heat embossed images and your watercolor look which is perfect for the koi fish! Beautifully done as always friend and I appreciate your inspiration! HUGS

Trina P. pisze...

Doesn’t look like OLCs are difficult for you at all, BozenA. Your card and watercoloring is beautiful. The two-tone blue watery background gives it the perfect dimension on OLCs.

I must admit I don’t find OLCs challenging… I just don’t enjoy making them that’s all. 😂

Loll pisze...

I love the way you've added the water to the background BozenA! It really has so much movement. And so does your beautiful Koi! Wonderful one-layer card! xx

Monica C. pisze...

This card is beautiful! The one layer that you have achieved here is so pretty and that fish is beautifully colored. Also the swirls you added to achieve the look of movement in the water is a perfect touch.
Hugs Monica