wtorek, 19 października 2021

Z wyrazami współczucia

Cześć,

wciąż trwa w Perfectly CAS wyzwanie na kartę współczucia, więc postanowiłam dołożyć moją kolejną kartę do galerii. 


Z craftowego szarego papieru wycięłam kwiaty, na których częściowo wykonałam gorący embossing ze złotego EP. Nałożyłam kilka warstw proszku do embossingu, aby uzyskać efekt emalii.


Kwiaty przykleiłam do czarnego panelu, na którym wytłoczyłam złotym EP sentyment w języku angielskim.


Kartkę wykończyłam cienkim brokatowym paskiem taśmy washi w kolorze złotym i fragmentem złotej siatki wyciętej wykrojnikiem ze złotego lustrzanego kartonu.


Jak wspomniałam na początku tego posta, kartkę dołączam do wyzwania Perfectly CAS 


Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że nie zanuziłam Cię i jeszcze do mnie zajrzysz :-)

Życzę miłego dnia.

16 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

love your colour combo and mix of textures- makes a beautiful sympathy card ♥

Mac Mable pisze...

What a Striking card and especially like how you've done the heat embossing BozenA x.

*Vicki* pisze...

Wow! What a very stunning and classy looking design! Such a lovely sympathy card!

Bonnie pisze...

WOW! These flowers are so elegant, Bozena! Love the thick embossing and the narrow trims and gold sentiment! It's all so classy with the black background!

Nstiz pisze...

Your gold on black is SO elegant! I agree with Bonnie! Just WOW on your design! How beautiful this is!

MA pisze...

Gorgeous! I love the floral die cuts. Who make the dies? Thanks for sharing your talent.

Darnell pisze...

This is spectacular, Bozena! It looks like it belongs in a glass case in a high-end jewelry store!! Hugs, Darnell xoxo

BożenA pisze...

I'm sorry, but this die has no name. I got it from a friend as a die without a name. Sorry I couldn't help you.
BożenA xx

Loll pisze...

Beautiful and elegant sympathy card BozenA. Black and gold make the most beautiful cards. Great design, my friend! xx

Darlene pisze...

SO BEAUTIFUL!!! Thanks so much for joining in the fun at our Perfectly CAS challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
PERFECTLY CAS
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Trina P. pisze...

What a beautiful and elegant card, BozenA! The multi-layers of gold embossing looks amazing and adds wonderful dimension.

JulieP pisze...

Holy Cow! Is this every gorgeous???? I love every detail. Thanks so much for playing with us at the PCAS challenge blog!

Anonimowy pisze...

piękna kartka

BożenA pisze...

serdecznie dziękuję za słowa uznania. Żałuję, że nie wiem, komu dziękuję :-)
pozdrawiam,
BożenA

Kathyk pisze...

Fabulous make

Kathyk

Monica C. pisze...

Oh BozenA this is beautiful! I love the gold against the dark background. It is so simple and yet so elegant.
Sorry that I have been missing for so long. Life has so got in the way of my blog visiting time.
Hugs Monica