niedziela, 10 października 2021

Z urodzinowymi życzeniami

Cześć,
Wróciłam z wakacji i mogę znowu działać na blogu. Szkoda tylko, że urlop tak szybko mija :-((

Październik jest miesiącem urodzin kilku moich przyjaciół, więc podzielę się kartką, jaką pzygotowałam dla jednej z tych osób.

Kartka dość prosta do zrobienia, w moich ulubionych technikach. Pisząc te słowa uświadomiłam sobie, że większość technik w cardmakingu jest moimi ulubionymi, hahaha :-)



Mam w skrytce wiele paneli z akwarelą, więc sięgnęłam po jeden z nich. Nakleiłam na niego wycięty wykrojnikiem z białego kartonu  wzór gałązek. To wykrojnik do tworzenia tła. 



Potem wycięłam kwadrat z przygotowanego panelu i przykleiłam go do kwadratowej bazy karty. 



Nastepnie wycięłam białą ramę, którą otoczyłam mój akwarelowy kawałek. Na tej ramie nakleiłam jeszcze jedną wąską ramkę. Całość przykleiłam za pomocą pianki dystansowej. Kartkę wykończyłam złotym wąskim banerkiem z napisem "Wszystkiego Najlepszego".


Październik to miesiąc kiedy znika zieleń a pojawia się złoto  i czerwień na naszych drzewach. Tak sobie pomyślałam, że kolory na tej karcie idealnie pasują do października. A październikowej solenizantce składam najlepsze życzenia :-)


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Bonnie pisze...

I'm glad you had a vacation and hope you had a great time, my friend! The holidays do go fast! Love your watercolor background with these pretty colors and the delicate vine die cut! A beautiful birthday card!

Loll pisze...

Why do our vacations pass so quickly, and our work days go slow??!! It's just not right! :) I hope you came back relaxed after your holiday, BozenA! LOVE your card. The colours in the background are gorgeous! So bright and cheerful. The die-cut flower cover plate looks amazing over top. Your friend is going to love her birthday card! xx

Christine Alexander pisze...

I hope you had a great holiday, going back to work is always tough. I'm so happy to be retired :)
Great card, love the mix of fall colours and yes that's a great QCAS technique ♥

Nstiz pisze...

Beautiful watercolor background! What gorgeous colors and fantastic blending. Your die is perfect for this as well as the great job you did framing it. You always do such beautiful work!!

Mac Mable pisze...

Perfect colours for October and what a beautiful card. The background looks so pretty and the fabulous white die cut looks amazing. Yes why do holidays go so quickly BozenA ? x. Sending hugs x.

Anke pisze...

Beautiful card in wonderful autumn colours, great use of the die.

Hugs
Anke

Claire pisze...

I hope you enjoyed your holiday even if it does seem to whizz by. Beautiful card with the zingy citrus background for the pretty die to sit against. Nice sparkly sentiment x

Trina P. pisze...

Welcome back! Sounds like a wonderful vacation!
Beautiful card and watercolouring! Love how the colours are bright and cheery rather than brown and dreary (which I’m not a fan of btw). The whites really pop nicely against it.

Monica C. pisze...

A beautiful watercolor background, BozenA! I love how you added it to a white cardbase, with a white frame and the white die cut! The combination makes both the colored piece and the white pop against each other.
Hugs Monica

*Vicki* pisze...

Oh my the colors are so beautiful and blended together so nicely! Love the way the die overlays on the design too! I've just returned from a vacation too from the 9th and the colors in Autumn are so inspiring indeed! Hope you had a wonderful time friend!