niedziela, 31 października 2021

Z miłością dla Przyjaciółki

Witam,
dzisiaj chciałabym przedstawić kartę, którą wykonałam dla bardzo mi drogiej przyjaciółki. Chciałam tą kartą podziękować za jej przyjaźń.


Ta mała myszka została odbita na białym kartonie czarnym tuszem, a następnie pomalowana kredkami. Najwięcej zachodu kosztowało mnie dokładne wycięcie myszki za pomocą nożyka.


Tło wykonałam za pomocą szablonu i różowego tuszu DO. Podoba mi się ten delikatny rysunek, który powstał dzięki szablonowi, jakby wynurzał się z bieli bazy kartki.


Myszkę przykleiłam na piance dystansowej usadawiając ją na banerku w kolorze magenta z napisem Thank you. Kilka błyszczących kamyczków wykończyło tę kartkę.


Zdaję sobie sprawę, że kartka to tylko drobny gest z mojej strony, ale mam nadzieję, że udało mi się włożyć w nią ogrom wdzęczności, którą czuję do mojej przyjaciółki i że ona poczuje te energię. 

Kartkę chciałabym zgłosić na wyzwanie
Creations In Pink Challenge #38 Anything Goes in Mainly Pink


Dzięki za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

*Vicki* pisze...

That little mouse on his tip toes really evokes a special smile on my face so I'm sure your friend will love it! What a darling card!

Nstiz pisze...

Your little mouse is just adorable and as always you colored him perfectly! Love the way you placed him on that banner too. The background is so soft and subtle and does not overpower your image. This is perfectly done for a dear friend!

Bonnie pisze...

What a beautiful background and an adorable mouse, Bozena! I'd say it's a perfect way to say thank you! What a lovely gesture!

Mac Mable pisze...

Your friend will be so lucky to receive this thoughtful, cute and adorable card. you are so thoughtful BozenA x.

Jackie C pisze...

So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
This is a lovely project.
Thanks for sharing.
Jackie DT @ Creations in Pink

Monica C. pisze...

Oh what a sweet card, BożenA! I love the overall pink coloring and that really cute mouse.
Hugs Monica