niedziela, 2 maja 2021

Majowe wyzwanie w HLS CAS

Witam i zapraszam na chwilkę. Zaczął się maj ( trudno w to uwierzyć) i czas na prezentację mojej karty przygotowanej w zespole DT Happy Little Stampers CAS. W tym miesiącu mamy fajny temat wyzwania, więc myślę, że wielu z Was przyłaczy się do naszej zabawy. 



Jak sie bawić, to na całego. Kto nam zabroni latać pośród obłoków?? Nikt! Można latać na miotle, na parasolu, na paralotni czy spadochronie. Wybór spory i to do Was należy wybór najlepszego dla Was środka nośnego :-)


Na panelu karty za pomocą szablonu i tuszy DI wykonałam zarys chmur.  Potem wystemplowałam polski sentyment, adekwatny do tego, co znalazło się na karcie.


Małą myszkę kolorowałam kredkami, a nastepnie wycięłam ją i przykleilam do panelu karty na piance dystansowej.




Polatać sobie, to dopiero była by zabawa...!
Zapraszam do zobaczenia pozostałych kart przygotowanych przez nasz zespół DT. Z pewnością znajdziesz inspirację do stworzenia swojej karty, którą chętnie zobaczymy w naszej galerii tutaj. Pamiętaj jednak, aby zachować styl CAS i nawiązać do naszego tematu wyzwania.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

So cute Bozena, love your little mouse and those clouds are perfect ♥

Mac Mable pisze...

That adorable little mouse sure is having fun and what a super cute card....loving those clouds too x.

Nstiz pisze...

What a cute and fun image, Bozena! Your clouds look wonderful and your coloring is just amazing. What patience you have to fussy cut that little mouse. Love the umbrella.

Bonnie pisze...

This does look like fun, Bozena! Wonderful clouds and a fun mouse floating among the clouds!

Lindsey pisze...

This little mouse is adorable! So sweet floating through the sky like this.

Lynda pisze...

So very cute - great little image. xx

Trina P. pisze...

So adorable. It made me smile.