sobota, 15 maja 2021

Kwiatowe wyzwanie dla przypomnienia

Witam, 
miałam możliwość wykonanaia karty przypominającej dla wyzwania majowego w The Flower Challenge# 56, więc chętnie skorzystałam z tej możliwości. Karty z kwiatami to jedne z moich ulubionych motywów, więc jak się rozpędziłam z tworzeniem karty na to wyzwanie, to powstały trzy :-))

W tym poście będę chociała zaprezentować dwie różne karty wykonane tym samym zestawem stempli, ale o jakże różnym przeznaczeniu. Uwielbiam stylistykę Altenew, dlatego po raz kolejny sięgnęłam po zestaw tej firmy.

Oto moje karty


 Pierwsza karta to karta kondolencyjna. Najpierw wykonałam tłoczenie w srebrnym EP, następnie malowałam uzupełnienia kwiatów mocno rozrzedzoną  białą farbą akrylową. Na górę zastosowałam jeszcze warstwę farby perłowej.


Aby dodać szczegółów do kwiatów użyłam białej kredki.

Kartę ozdobiłam delikatnym białym nakrapianiem i kilkoma kryształkami.


Wzdłuż dłuższego, lewego boku karty przykleiłam srebrno-holo taśmę washi, a wykończyłąm kartę czarnym banerkiem z polskim napisem
" Z WYRAZAMI WSPÓŁCZUCIA"  wytłoczonym w srebrnym EP  


No i czas na drugą kartę. Najpierw czarnym tuszem stemplowłam "szkielet" kwiatów, nastepnie dodałam barwne korony kwiatów. Ta część jest stemplowana wielokrotnie, aby zmieszać kolory płatków ( użyłam  tuszy DO, które delikatnie spryskałam wodą).

Nie do końca podobało mi się to co uzyskałam, więc popracowałam nad kwiatami moimi kredkami. Karta była trochę zbyt CAS, wiec dodałam jeszcze te śmieszne gryzmoły, które wypełniły puste miejsca. Na koniec przycięłam kartę, robiąc miejsce na czarno-białą taśmę washi i cienki brokatowy czarny pasek. Sentyment podkleiłam na piance dystansowej. 








Zapraszam do majowego posta The Flower Challenge, aby sprawdzić pozostałe karty pań z DT. Znajdziecie tam wielkie dzieła w małej formie. Pozostawienie komentarzy dla nas będzie piękną narodą za naszą pracę, by przygotować coś inspirującego. I do zobaczenia w naszej galerii!


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Viv pisze...

Two fabulous cards here Bozena! I love how you used the same stamp set and yet made two completely different looking cards. Thank you so much for being such a great Guest Designer for us this month over at 'The Flower Challenge';) Viv DT xx

Mac Mable pisze...

WOW both of these cards are amazing, artsy, creative and fabulous BozenA x. The first one looks so striking with the dark cardstock and fabulous doodling on the second x. Thank you for the wonderful inspiration x.

Bobby pisze...

Those cards are amazing, Bozena. The white one is elegant and subtle, perfect for a sympathy card. The other one is so whimsical and your Zentangle adds a fun element to the stamped flowers. It's been a pleasure to have you guest designing with us.

TaeEun pisze...

I love the completely different looks of both cards using one stamp set! The strokes of white opaque acrylic paint on the first card look so artistic and the doodling on the second card is so fun and creative! Love both! Thank you so much for being our guest this month, Bozena!

Christine Alexander pisze...

OMG BozenA, both cards are amazing. I love your black and white it's so elegant and your coloured versions so soft and pretty ♥

Bonnie pisze...

The white flowers on the black card are so stunning, my friend! Wow! Even the splatters are perfectly placed! Love the bright colors of the second card! The zentangles add a bit of whimsy and fun! Two awesome cards, Bozena! Congratulations on your Guest Designer post!

Loll pisze...

Two amazing and very different cards using the same stamp, BozenA!! LOVE the black and silver sympathy card. It is gorgeous and so artsy with the layers of embossing, paint, and crayons. Very beautiful and elegant. Your second card is fun with the bright colours and the fun images at the bottom. This is so completely different from the first card that they don't look like you've used the same image. Love the striped washi tape on both cards. Thanks so much for being our Guest Designer this month at The Flower Challenge. Your cards are AMAZING! xx

Trina P. pisze...

Oh my gosh. These are so cool, especially the black and silver! It’s striking.