poniedziałek, 10 maja 2021

Najcudowniejsza Mama

Cześć,
dzisiaj publikujemy nasze wspólne wyzwanie organizowane wspólnie z Moniką z bloga Sunshine Creativity. W związku z tym, że 26-go maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki, zaproponowałam, aby to był temat dla naszej kolejnej zabawy.
Publikacja następuje wcześniej, ponieważ w RPA Dzień Matki obchodzony jest 9 maja. Ostatnio dowiedziałam się, że Mama Moniki odwiedza jej bloga, więc niech to będzie dla niej miłą niespodzianką. 

Wszystkiego najlepszego w Dniu Matki, Pani Ann!

Moja mama nie zagląda do mojego bloga, wiec dla mnie jest bez znaczenia termin publikacji, moja Mama po prostu otrzyma tę kartę


Najpierw wycięłam narożnym wykrojnikiem ten ażur w panelu karty. Potem podkleiłam go pianką dystansową, aby nadać głębi w odbiorze karty.


Jasno szarym tuszem odbiłam dwie róże na papierze akwarelowym, a nastepnie pokolorowałam je kredkami.


Polski sentyment wycięłam 3 razy z białego kartonu, górna warstwa została pomalowana różowym DO. Wszystkie trzy warstwy skleiłam ze sobą razem, aby nadać dodatkowego wymiaru do sentymentu. Na koniec pociągnęłam sentyment warstwą Wink of Stella. No i na zdjęciu poniżej widzać, jak Wink of Stella polała się szeroką rzeką. Musiałam sporo się napracować, żeby ogarnąć tę plamę.





Mam nadzieję, że karta spodoba się mojej Mamie. Ja zapraszam też do odwiedzenia strony Moniki, aby zobaczyć, jaką cudowną kartę ona przygotowała swojej Mamie Ann. Jestem bardzo ciekawa jej projektu. Fajnie będzie, jeśli w swojej życzliwości zostawicie jej komentarz :-)

Kartę zgłaszam na wyzwanie

Ja w każdym razie bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony. Za wszystkie komentarze również bardzo dziękuję.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Lori m pisze...

Beautiful Mother's Day floral card, such a pretty accented angle die cut, looks like your flowers are woven on a decorative trellis. Lovely card, hugs, Lori m

Nstiz pisze...

What a beautiful card, BozenA! I love the soft coloring on this and the placement on the ornate corner. Your mom will love this!

Monica C. pisze...

BozenA, your card is sooo pretty. I love the feminine look you went with for your mother. The trellis is a beautiful accent in the corner and your flowers are lovely with their soft look.
Thank you for another fun challenge.
Hugs Monica

Bonnie pisze...

I'm sure your mother will love these sweet pink and white flowers, Bozena! I love the lacy embossing in the bottom corner!

Claire pisze...

This is so pretty and perfect for a Mother's Day card, I'm sure she'll love it. I like the flowers laid over the die panel and well done on containing your river of glitter, Moms like sparkle anyway :) x

Bobby pisze...

Your crayon coloring is amazing, Bozena. I love how you nestled them into the lacy corner. Thanks for sharing yet another beautiful card with us at The Flower Challenge.

Mac Mable pisze...

What a beautiful card for your mum, which I am sure she loved. Fabulous colouring and I love the delicate corner die cut too BozenA x.

Trina P. pisze...

Another beautiful floral card. The shine is incredible. Your mum must have loved it!