sobota, 15 maja 2021

Perfectly CAS w maju

Witam, 
kawusię, czy herbatkę...? Szkoda, ze odległość przeszkadza nam w takiej formie spotkań. Ale cieszę się z każdych odwiedzin. 
Dzisiejszy post stworzyłam, by pokazać moją kartę przygotowaną na majowe wyzwanie Perfectly CAS. Tematem tego wyzwania jest PODWÓJNE STEMPLOWANIE. Temat w naszych wyzwaniach jest obowiązujący. Drugą ważną dla nas wytyczną jest zachowanie stylu CAS. 

Przejdźmy do mojej propozycji 




Znalazłam w moich zapasach taki piękny stempel. Pierwszy raz odbiłam go w białym tuszu pigemntowym. Drugie stemplowanie wykonałam po nieznacznym przesunięciu panelu w moim Misti i odbicie stempla w kolorze szarym. To pozwala uzyskać cień pierwszego stemplowania i bardzo fajny efekt.




Kartę wykończyłam sentymentem liniowym wyciętym ze srebrnego lustrzanego kartonu. Dość długo szukałam idealnego miejsca dla tego sentymentu. Mam nadzieję, że mój wybór okazał sie najlepszym z możliwych również dla Was.


Zapraszam do naszego bloga, aby sprawdzić pozostałe propozycje przygotowane na to wyzwnie przez nasz zespół DT. Dziewczyny robią najbardziej obłędne karty CAS, myśłę, że znajdziecie tam tak dużo inspiracji. Mam też nadzieję, że nasze karty pobudzą Wasze umysły do stworzenia własnych kart i że zobaczymy je w naszej galerii. Macie cały miesiąc na tworzenie.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Nstiz pisze...

White on white is gorgeous and something I've never done. I love the dimension you created with your shadow. This is beautiful, BozenA! What a wonderful idea and fabulous stamp!

Bonnie pisze...

You found the perfect place for this sentiment strip, my friend! It's so elegant on this beautiful row of flowers!

Claire pisze...

That's beautiful, I had to really look carefully as the way you've very cleverly stamped it looks embossed. Very pretty with the simple gold sentiment x

Mac Mable pisze...

What an amazing effect with how you've done the stamping BozenA and the most perfect placement of the sentiment x. Such an elegant and beautiful card x.

Trina P. pisze...

Whew! I’m caught up now. Trying to catch up in blogland after a much needed break.
Great job shadow stamping. The design - so perfectly CAS (pun intended)!

Sue - pisze...

Very elegant design!

Linda pisze...

This is beautiful. I always love white on white, add the added shadow effect really adds dimension, it almost looks embossed xx

Monica C. pisze...

Wow, what a great effect with the double stamping! I love the use of the sentiment too on your card, I think the placement is perfect.
Hugs Monica