piątek, 30 kwietnia 2021

Urodzinowe życzenia

Witajcie moi kochani,
chciałabym przedstawić dzisiaj kartę przygotowaną dla wyjątkowej osoby. Dzisiaj są jej urodziny, wiec mogę opublikować kartę, mając nadzieję, że karta dotarła już do rąk własnych jubilatki. 


Karta ma kilka warstw. Zewnętrzna warstwa jest wykonana z pergaminu wytłoczonego w EF. Główną ozdobą karty są kwiaty od Altenew. Pylniki ozdobiłam złotymi PP i dodałam złocone nakrapiania z folii do złoceń.


Kwiaty są wycięte po ich pokolorowaniu i przyklejone do pergaminu za pomocą pianki dystansowej.


Aby usztywnić brzeg pergaminu przykleiłam na dole ażurkowy element wycięty z białego brystolu. Dodałam do niego luźne mazy ze złoceń.


Sentymentem dwukrotnie wycięłam z białego brystolu i skleiłam razem i to wykończa kartę.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Mac Mable pisze...

The card is beautiful BozenA. The flowers are so pretty, I love the dry embossing on the vellum and the geometric die cut with the gold foiling looks wonderful......It looks amazing in 'real' life.....Thank you my friend x.

Shawna pisze...

I love this card BozenA. I have this set and think I will have to dust it off and use it!! Lovely card made by a lovely person! Take care and hope all is well.

Loll pisze...

WOW! Beautiful card BozenA! Love the background with the chicken wire design. The flowers are watercoloured to perfection! xx

Nstiz pisze...

Your coloring is just amazing, BozenA! My gosh this is beautiful, both your artwork and background. I love the gilding and all the sparkle you added. What a gorgeous card for your friend.

Bonnie pisze...

Beautiful flowers with their gold gilding, my friend! Your colored flowers are gorgeous and I love the embossed vellum! I love how you've added the extra edging too! A brilliant idea!

Trina P. pisze...

Gorgeous! Your colouring is beautiful. Love the embossed background. The gold makes it so elegant.