niedziela, 6 grudnia 2020

Szyszka, szyszunia

Witam,
weekend to czas kiedy mogę pokazać moje karty wykonane w międzyczasie. A że czas nas goni, to muszę się sprężyć, aby zdążyć przed świętami.

Tym razem kolejny znany stempel kolorowany kredkami. 


Na dole karty przykleiłam dwa brokatowe paski, złoty i czarny . Dodałam liczne kropeczki płynnego kleju i posypałam go zanim zdążył wyschnąć białym brokatem.


Napis odbiłam czarnym tuszem a następnie ponownie stemplowałam Versa Mark i użyłam zielonego brokatowego EP. Sporo błyszczących elementów w tej karcie :-)






Jestem wdzięczna za odwiedziny i za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję, że to co prezentuję na moim blogu sprawi, że znowu mnie odwiedzisz.
Bezpieczeństwa i zdrowia dla nas wszystkich!

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Bonnie pisze...

Love this cute elf and the sparkly pine cone, Bozena! The sparkle of the sentiment is beautifully balanced with the glittery pieces at the bottom!

Nstiz pisze...

I love ALL your cards, BozenA! My have you been busy since you have been back to work. I don't know how you find time to do all these. Your coloring, as always is so beautifully done! What fabulous cards you have made.

Mac Mable pisze...

Such an adorable card with a cute image and love the bling on the sentiment too x.

Christine Alexander pisze...

More wonderfully adorable Stampingbella images and so beautifully coloured :)

Loll pisze...

A really fun card BozenA! I LOVE that small elf trying to pull that giant pine cone --- cute! LOVE all the sparkle too! xx

Anke pisze...

Oh your card is so adorable BozenA, the image is so sweet and I love the big pine cone and all the sparkle.

Hugs
Anke