niedziela, 13 grudnia 2020

Słodziaki z cukierkiem

Witam, 
jeszcze chwila do Świąt, więc korzystam z okazji przedstawienia moich kolejnych kart świątecznych, które powstały z myślą o moich przyjaciołach.


Z myszkami zapoznaliście się już dwa posty wcześniej, wiec nie muszę przedstawiać. Wycięłam je z białego kartonu, pomalowałam akwarelami, a szczegóły poprawiłam kredkami.


Biały panel przepuściłam przez mojego Big Shot'a na gumowej podkładce z wykrojnikiem do wycinania tła. Nie wycięłam dzięki temu wzoru, tylko go wytłoczyłam.


Myszki i sentyment są przyklejone za pomocą pianki dystansowej.




Dzięki za odwiedziny i komentarze. Mam nadzieję, że kartka się Wam spodobała. 

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

I love these little mice BozenA, they're totally adorable and perfectly coloured XX

Nstiz pisze...

Oh my gosh is this cute and as always, your coloring is outstanding! What a fun card!

*Vicki* pisze...

There are those darling mice again and so happy to see them over your elegantly embossed background this time! Beautiful card as always! Stay healthy and happy my friend!

Bonnie pisze...

There's those darling mice again and beautifully colored! Love the embossed background! Thanks for my Christmas card! Love these kitties climbing on and in the packages! It makes me smile! You are such a sweet friend!

Mac Mable pisze...

What a cute card and those mice sure look like they are having fun x. Thank you for bringing a smile to my face BozenA x.

Loll pisze...

Those mice are so cute, BozenA! Wonderful watercolouring and fussy-cutting. xx