niedziela, 13 grudnia 2020

Karta z problemami...

Cześć,
przedstawię kartę, która przysporzyła mi trochę kłopotu. Był to problem natury językowej, bo nie powinno się używać obcego języka, którego się nie zna :-)

Dobrze jest mieć przyjaciół, którzy spieszą pomocą w takim przypadku. Po konsultacjach udało mi się naprawić błąd i uratować zarówno kartę jak i dobre imię, hahaha :-)


Na czarnym panelu odbiłam wzór i wytłoczyłam go srebrnym EP, a następnie dodałam miejscami kolor za pomocą zielonej kredki. Po przycięciu przykleiłam go do bazy karty za pomocą pianki dystansowej.


Sentyment jest przyklejony do srebrnego brokatowego kartony i przyklejony na piance dystansowej.


Błąd jest ledwie widoczny, z pewnością znajdą się osoby, które po wnikliwym przyjrzeniu się zdjęciom zlokalizują ledwie widoczne miejsce występku. Ale obiecałam mojej przyjaciółce, że nie pokażę palcem tego miejsca :-). Właściwie miałam w ogóle nie wspominać, ze coś tam namieszałam, ale nie byłoby wtedy historii tej karty , heh...

Dzięki za odwiedziny i komentarze. Bądźcie zdrowi i bezpieczni, do Świąt już naprawdę blisko 😟

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Beautiful BozenA, I can't even see the mistake correction. Love the card the contrast with the black white and silver is gorgeous :)

Nstiz pisze...

You have such a flare for design! I'd have never come up with this and love the black and white- so classy! Beautifully done!

*Vicki* pisze...

Absolutely brilliant design! I love the colors with the silver metallic as it's so striking! I do not see one single wrong AT ALL with this! I love it! Perfect!

Bonnie pisze...

This is so elegant, Bozena, and I don't see any mistakes! Love the silver on the black and the bit of coloring!

Mac Mable pisze...

What a classy looking card. The stamping and the design looks amazing....And....nope no mistakes here....xxxx