niedziela, 6 grudnia 2020

W ramionach ostrokrzewu

WItam ponownie dzisiaj z moją drugą kartą. Tym razem to gałązki ostrokrzewu będą grały główną rolę.


Zaczęłam od tego, że zrobiłam smużenie zieloną Inka Gold na papierze craftowym. Kiedy papier był suchy wycięłam z niego te piękne gałązki ostrokrzewu.  Jagody pomalowałam brokatowym lakierem do paznokci w kolorze czerwieni, a następnie nałożyłam na nie odrobinę szkliwa.


Potem przystąpiłam do ozdabiania białego panelu karty. Użyłam szablonu STAMPlorations i nałożyłam pasy z zielonej brokatowej pasty i drugą część nakładając na nią srebrną Luna Paste z Cosmic Shimmer.





Dzięki za odwiedziny i za każdy pozostawiony komentarz. Doceniam to bardzo. Dbajcie o swoje bezpieczeństwo, nie bądźcie lekkomyślni.

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Mac Mable pisze...

Fabulous die cut holly and the prettiest of card BozenA x.

Christine Alexander pisze...

amazing effect with the die cuts and the stripes - perfect combo of contemporary and traditional :)

Loll pisze...

LOVE the lines of green glitter and silver shine ... so beautiful and really shows off your gorgeous holly! Beautiful card BozenA! xx