sobota, 4 marca 2017

Marcowe wyzwanie w HLS Xmas

Jest marzec więc czeka na nas kolejne wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas z opcjonalnym tematem - Star/ gwiazda.


Jednak każda karta bożonarodzeniowa kwalifikuje się do wyzwania. Mam nadzieję, że nie będziesz długo się zastanawiać, tylko dołaczysz do naszej zabawy. Masz czas do końca miesiąca. Sponsorem jest Kylie i jej sklep HLS


Do zrobienia tej karty użyłam wykrojnika Creative Expressions Aurora. Wycięłam wzór w grubym tłoczonym granatowym kartonie. Tło dla gwiazdy stworzyłam przy pomocy tuszy alkoholowych na papierze fotograficznym. To były moje pierwsze próby z AI na błyszczącym papierze i wtedy odkryłam, że niestety AI zbyt szybko wsiąka w papier.  Ale jako tło w tej karcie sprawdza się dobrze.
A oto moja propozycja




 Sentyment to złoty stickles Merry Christmas w polskiej wersji :-)

Wyzwania HLS Xmas ogranicza tylko tematyka świąteczna.  W tym wyzwaniu nie musisz użyć motywu gwiazdy aby zagrać z nami. Mam nadzieję, że to tym bardziej zmotywuje Cię do zabawy. Więcej inspiracji znajdziesz na naszym blogu HLS Xmas, gdzie dziewczyny z DT przygotowały tak wiele cudownych kart.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Mam nadzieję, że zagrasz z nami i podzielisz się swoją kreatywnością. Ja już nie mogę się doczekać, by spotkać Cię u nas.

Życzę miłego dnia.
BożenA

12 komentarzy:

Nonni pisze...

Fantastic colors, Bozena! I love all the vivid colors behind the star die cut, looks so beautiful! Great to be your new teammate at HLS Christmas Challenge!

Susan pisze...

Bozena, your Alcohol Inks made a beautiful and colourful background for your star - so vibrant and a lovely contrast to the blue.

Stephanie Lanzalotto pisze...

This is just gorgeous! You worked wonders with those alcohol inks, and that fabulous die cut star in the purple background looks fantastic. Wonderful, non-traditional Christmas card. I love it! Stephanie, DT.

Mój świat kolorów pisze...

Wspaniała kartka!!!

Jane pisze...

Your star is just so stunning! Such a vivid mix of colours, looks almost 3D too.

Aileen pisze...

So beautiful BozenA ,love that die you used and the amazing colour behind. So eye catching.

Darnell pisze...

You've really made that star sing with the gorgeous colors vibrating from behind it! I love your stunning design, Bozena!! Hugs, Darnell

Inkyfingers pisze...

What a fabulous technique Bozena and I love your vibrant, gorgeous star!
Hugs
Carol x

Neha pisze...

Love your Technique and all the vibrant colors used. Thanks a lot for inspiration!

Best Regards,
Neha Parab
Happy Little Stampers DT
Completely Handmade... {My Blog}

Mac Mable pisze...

Love how you have die cut the star into the blue card...great choice. The AI's in the background look fabulous and I find the glossy card takes in the ink quickly too but you have achieved a really great effect. x

Kathy Schweinfurth pisze...

How fabulous is this! What a fabulous design and idea! Hope you're having a wonderful week!

Cornelia (fun stamping) pisze...

This is one awesome background for this gorgeous star! LOVE it!