Obserwatorzy

sobota, 4 marca 2017

Marcowe wyzwanie w HLS Xmas

Jest marzec więc czeka na nas kolejne wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas z opcjonalnym tematem - Star/ gwiazda.


Jednak każda karta bożonarodzeniowa kwalifikuje się do wyzwania. Mam nadzieję, że nie będziesz długo się zastanawiać, tylko dołaczysz do naszej zabawy. Masz czas do końca miesiąca. Sponsorem jest Kylie i jej sklep HLS


Do zrobienia tej karty użyłam wykrojnika Creative Expressions Aurora. Wycięłam wzór w grubym tłoczonym granatowym kartonie. Tło dla gwiazdy stworzyłam przy pomocy tuszy alkoholowych na papierze fotograficznym. To były moje pierwsze próby z AI na błyszczącym papierze i wtedy odkryłam, że niestety AI zbyt szybko wsiąka w papier.  Ale jako tło w tej karcie sprawdza się dobrze.
A oto moja propozycja




 Sentyment to złoty stickles Merry Christmas w polskiej wersji :-)

Wyzwania HLS Xmas ogranicza tylko tematyka świąteczna.  W tym wyzwaniu nie musisz użyć motywu gwiazdy aby zagrać z nami. Mam nadzieję, że to tym bardziej zmotywuje Cię do zabawy. Więcej inspiracji znajdziesz na naszym blogu HLS Xmas, gdzie dziewczyny z DT przygotowały tak wiele cudownych kart.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Mam nadzieję, że zagrasz z nami i podzielisz się swoją kreatywnością. Ja już nie mogę się doczekać, by spotkać Cię u nas.

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz