niedziela, 19 marca 2017

Idą, idą święta...

ZWitam przyjacół i gości. Z coraz większym przerażeniem stwierdzam, że Święta Wielkanocne już coraz bliżej, a kartek z tej okazji jak na lekarstwo :-( Tak się fajnie składa, że jest sporo blogów wyzwaniowych zamieszczających karty bożonarodzeniowe, więc moze ktoś zorganizuje wyzwania całoroczne z kartkami wielkanocnymi...? Myślę, że to doskonały pomysł :-)
Moja pierwsza karta wielkanocna to świetny duet urodzony stemplami STAMPlorations. Kupowałam je właśnie z takim zamysłem.







Te śmieszne ptaki pomalowałam moimi ukochanymi ZIG  ( jeszcze raz dziękuję Darnell ). Jajko wytłoczyłam foledrem do embossingu dla nadania dodatkowej faktury. Tło wykonałam akwarelami Gansai. W miejscu gdzie miało stanąć jajko, wycięłam ręcznie trawę, dzięki czemu udało mi się uzyskać wygląd, jakby jajko stało w trawie. To właściwie wszystko.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Inkspirationals Challenge #130 Watercolour Smooshing
Wort It Wednesday Challenge February 2017
STAMPlorations Theme & Sketch Challenge March 2017  wykorzystałam temat, bez szkicu
STAMPlorations Anything Goes Challenge
City Crafter Challenge Blog Week #353
(PIN)spitational Challenge #186 Spring
Crafty Awesomeness Challenge March 2017
Addicted to Stamp Challenge #144 Easter

 


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
 Życzę spokojnego, ale też owocnego nadchodzącego tygodnia.
 BożenA

12 komentarzy:

  1. Such a fun card Bozena and coloured to perfection! Have a great week sweet friend! Luv n’ Hugs. Hazel xx
    My Card Attic

    OdpowiedzUsuń
  2. What a fun and fabulous card for our challenge! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a fun card and love how you've cut freehand into the grass for the egg to sit. Gorgeous colours and gorgeous card x

    OdpowiedzUsuń
  4. Bozena, these are wonderful and SO fun! The colorful eggs are delightful and those rooster are delightful! I smiled when I saw them. I enjoy seeing your work so thanks for sharing your talent!

    OdpowiedzUsuń
  5. I LOVE your colourful birds. A fun-tastic card for our challenge! Thanks so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a fun card! I love those bird and your fantastic use of color. Great smooshing! Thanks for sharing with us at Inkspirational!
    - Shauna

    OdpowiedzUsuń
  7. That is one fun Easter card! Love how you colored the birds - they look awesome! I also have some Easter cards coming up with STAMPlorations stamps :)

    OdpowiedzUsuń
  8. What funny little birds, great scene! Thank you for playing along with us @ the (P)inspirational Challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a fun and happy Spring/Easter scene!! I just love the bold colors and those chicks really crack me up too! Hugs & Smiles - *Vicki*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh how cute!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdpowiedzUsuń
  11. A lovely fun Easter card. SO bright and cheerful! Thanks for joining our challenge at Addiced to Stamps. Marlies

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA