środa, 8 marca 2017

Czarna Środa w Dniu Kobiet!

Ja już nawet nie staram się zrozumieć, ja już tylko patrzę z politowaniem na podrygi niektórych błaznów. Pozdrawiam z kraju wariatów.

Ten post jest dla wszystkich kobiet. Na całym świecie, bez podziału na narodowość, kolor skóry czy wyznanie. Wszystkie mamy te same obowiązki, wszystkie niesiemy przez życie miłość, troskę i ból. Wszystkie mamy trudne zadania i z reguły życie statystycznej kobiety jest bardziej obciążone aniżeli życie statystycznego mężczyzny. Jesteśmy kochane i szanowane, ale jesteśmy też bite, poniżane, traktowane przedmiotowo. Dzisiaj jest nasze święto, jest to też moment, kiedy możemy powiedzieć, co myślimy o mężczyznach, którzy chcą urządzać nam nasze życie bez uwzględniania naszych potrzeb. W tym dniu na całym świecie kobiety chcą zabrać głos w swoim imieniu, nie chcemy już, by mężczyźni przemawiali za nas i decydowali o nas bez nas.

Kochane, 13 grudnia w Polsce kobiety powiedziały "DOŚĆ" rządowi Polski, kiedy posłowie próbowali ograniczyć po raz kolejny prawa kobiet. Wyszły na ulice polskich miast, zamiast do pracy, poszły na marsz protestacyjny. Polki osiągnęły swój cel, rząd się przestraszył i wycofał ze swoich zamierzeń. Kochane, w jedności siła. Jesteśmy silne, codziennie, przez całe życie musimy znosić różne nieprzyjemne zdarzenia, ale może to już czas się obudzić i powiedzieć "NIE!!!" ? Niech Czarna Środa będzie protestem przeciwko temu wszystkiemu, co utrudnia man życie.

Życzę nam wszystkim poczucia, że nasze życie zależy od nas. Życzę nam miłości, wolności i poszanowania. Życzę nam siły, by walczyć o nasze prawa. Życzę nam wszystkim, by udało nam się zmienić świat, by świat był KOBIETĄ. Bo kobiety są empatyczne i opiekuńcze. Niech więc świat zatroszczy się o nas, ale najpierw musimy go zmienić.

Muszę jeszcze wspomnieć o Darnell Knauss :-)) Wzięłam udział w cudownej zabawie, którą zorganizowała na swoim blogu djkardkreations. Zupełnie nieoczekiwanie dla mnie zostałam najszczęśliwszą laureatką losowania cudownej nagrody. Darnell ufundowała wiele nagród dla takich szczęśliwców jak ja. A jedna z nich przytrafiła się właśnie mnie. Taaaak, ja pewnie nigdy bym sobie nie mogła pozwolić na taki zakup, ale dzieki hojności Darnell i moim aniołom  :-) którzy musieli brać czynny udział w losowaniu nagród stałam się posiadaczką zestawu 36 kolorów wodnych markerów ZIG Kutetake Brush :-))) Dziekuję Darnell !



Niesamowite narzędzie, ja kocham akwarelę i ten prezent jest dla mnie jak woda dla roślin... Nigdy nie pracowałam z wodnymi markerami, muszę się ich nauczyć, ale muszę Wam powiedzieć, że pędzelek który te markery posiadają jest niezwykły! Jest bardzo precyzyjny, po raz pierwszy miałam okazję pracować z takimi pędzelkami. Ja wciąż jestem w zachwycie :-))

A teraz kartka dla Was, moje kochane przyjaciółki, koleżanki, znajome i nieznajome. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!








Kartkę zgłąszam na wyzwanie
SS Wednesday Challenge For a Special Lady / Girl dla wszystkich kobiet :-)
The Flower Challenge #6 Anything Goes
Addicted To CAS Challenge #106 Doodle
CCCB #168 CAS



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego Dnia Kobiet.
BożenA

15 komentarzy:

My Card Attic: Hazel pisze...

Fabulous water-colouring Bozena sweet friend! I LOVE the vibrancy of those gorgeous flowers and I love the doodling around the border too! Have a wonderful week my friend!
Luv n’ Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Loll pisze...

WOW ... gorgeous watercoloured card using your new zigs, Bozena. Amazing card ... so beautiful to celebrate a day of strength for women. Happy Woman's Day to you!! xx

Anonimowy pisze...

Tak Bożenko, dużo siły i miłości dla Ciebie dla wszystkich Kobiet :)
No i gratulacje !!!

Mac Mable pisze...

I so enjoyed reading your blog post. Happy Woman's day to you x I am so glad you won in Darnell's competition, it is so deserved. You leave the most kind and generous comments on my blog x Your card is amazing with fabulous colouring...you obviously love the new Zigs pens x Looking forward to seeing more glorious creations with the pens. Thank you for sharing this beautiful card x

Viv pisze...

Another gorgeous card again Bozena! just love the bright colours too. Well done on winning the Zigs, sure you will really enjoy using them. Thank you for sharing this card with us over at 'The Flower Challenge' and we hope to see you again soon ;) Viv DT xx

Nstiz pisze...

Bozena, this is gorgeous! My gosh, your color blending is so professionally done! Love your color choices too! Fabulous coloring!

creationsnz pisze...

Beautiful colouring for these flowers. Thanks for joining us at the Crafters Café, come again next time, CarolG.

Mój świat kolorów pisze...

Bożenko, przede wszystkim gratuluję pięknego i dosyć drogiego, jak na nasze możliwości prezentu. Tobie Kochana również wszystkiego co najlepsze , nie tylko z okazji tego Dnia:)) a karteczka cudna:)))

Susan pisze...

Pretty card...love those Zig Brushes! Thanks for sharing at ATCAS!

Anonimowy pisze...

Piękne, życzenia, jak piękna jest Twoja dusza ( trochę różki wystają ale to pikuś ).
Maki...dla Makowej Pani .....urocza kartka....taka dla Ciebie :D
Wszystkiego co dobre. Asia

Paper Creations by Shirley pisze...

Beautiful vibrant card, the colouring of the flowers is fabulous. Thank you for your kind words about the loss of our sweet cat. We are missing him very much. I agree that it would be nice to bring home another cat to love, maybe in time. Take good care, Shirleyx

Mandy pisze...

Gorgeous card Bozena! It's so elegant and beautifully coloured.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx

Barb Ghig pisze...

Such a gorgeous watercoloured card using your new Zig markers, Bozena! Your blooms are so pretty and I love how you doodled around the border!
Thanks so much for playing along with us this week at Addicted to CAS!

Cornelia (fun stamping) pisze...

Gorgeous coloring!!! You got yourself some Zigs!!! Good for you!! I just bought the cheapo ones - only 24 colors, but I have been very happy with them so far.

*Vicki* pisze...

Yay!! Congrats on your win!! You've done such a beautiful job with the coloring on your flower!! Hugs & Smiles - *Vicki*