Obserwatorzy

czwartek, 2 marca 2017

Wiosna...?

Witam po krótkiej przerwie. Luty to nie jest dobry miesiąc dla mnie. Trochę rozbiły mnie wspomnienia sprzed roku, uleciały też wszystkie pomysły i potrzeba na zrobienie czegokolwiek. Na szczęście jest już marzec, w powietrzu czuć wiosnę,  powoli wracam do siebie. Do zrobienia tej karty zmobilizowało mnie wyzwanie w jednym z moich ulubionych CAS Watercolour Card . Tematem akwarelowego wyzwania jest wiosna, niech wiec już przyjdzie i zacznie sie panoszyć w przyrodzie. 
Przygotowałam panel malując go farbami akwarelowymi Kuretake Gansai w wiosennych kolorach. Odcięłam fragment panelu, podkleiłam go kartonel w intensywnym żółtym kolorze. Musiałam jeszcze tylko wyciąć z białego brystolu wzór za pomocą nowego wykrojnika brzegowego MB - chryzantemy i przykleić go do wcześniej przygotowanego panelu.  








Złoty sentyment to naklejka, idealnie dopełnia całości. Bardzo lubię tę kartę, choć jest jesz  cze bardzo młoda :-) Jest taka wiosenna i optymistyczna.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CAS Watercolour Card Challenge March Spring
Cut It Up Challenge #116 Birthday Card
Work It Wednesday Challenge 2017
CCCB #168 CAS
Dies R Us Challenge #68 Something New   nowy jest wykrojnik





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego dnia. BożenA
Prześlij komentarz