środa, 4 listopada 2015

Świąteczne tagi.

Pełna mobilizacja nastąpiła, kiedy okazało się, że temat tagów to ostatnio bardzo gorący temat :-)
Wygrałam kiedyś piękne digi stemple Lacy Sunshine i właśnie nadszedł czas na wykorzystanie jednego z nich Snow Bunny Ethereal  Enchantress. Niestety nie posiadam pięknych markerów, a woda z akwareli powoduje, że tusz z drukarki rozmazuje się. Dlatego nie jestem zwolenniczką digi-stempli. Niemniej jednak udało mi się jakoś poradzić z tym trudnym zadaniem. Brzeg tagu ozdobiłam fragmentami stempla z Serendipity i przytuszowałam DI. Sentyment również pochodzi z Serendipity ( pozdrawiam z całego serca Darnell J.Knauss i Mary Dew Lee)
A tak wygląda tag, który mnie bardzo się podoba :-) i mam cichą nadzieję, że i Wam się spodoba. Prezentację czas zacząć...





Dopiero na zdjęciu w powiększeniu widać, że tusz z drukarki nie odbił się jak bardzo czarny czarny ;-) tylko jest trochę wyblakły... Wygląda to nawet nieźle dla całości odbitki, bo kontury są takie nieostre, lekko przyszronione, ale nad oczami mogłam popracować, heh... Chyba pacnę je czymś czarnym, aby było więcej czarnego w czarnym?
Tag chciałabym dołączyć do bloga Loll Thompson na Stamping With Loll. Jestem pewna, że doskonale znacie ten blog, bo nie sposób ominąć go. Jeśli raz trafisz na jakąś pracę Loll to pozostaniesz wiernym zwolennikiem jej bloga od pierwszej wizyty, podobnie jak ja.

Mój tag chcę zgłosić do wyzwania Loll Thompson Twelve Tags Of Christmas 2015
Simon Says Work It Wednesday Oktober 2015

Twelve Tags of Christmasworkitwedbanner
Życzę miłego dnia.
BożenA

4 komentarze:

Loll pisze...

Beautiful tag Bozena. Love this sweet little girl and the colours you've added. And the snowflakes that are stamped around the border frame her perfectly. It's hard to work with digital stamps if you don't have alcohol markers ... everything else smears. So good job on working around that! And thanks so much for joining in my tag event. xx

Bonnie pisze...

Great job of coloring, Bozena! Love the snowflake border too!

Shawna pisze...

this is so pretty and expressive.. Is she sad and her wings melting? Not sure but this is so well done BozenA.. Your colors is bar none just fantastic. You are the best my friend...
Hugs,
Shawna

Darnell pisze...

Oh, wow! Bozena, your frosty snow princess is icy-licious!! You colored her perfectly with the markers you had!! (And you're welcome again!!) I agree with you about Loll's works of art!! Hugs, Darnell