niedziela, 1 listopada 2015

Kartka z ptaszkiem

Witam serdecznie na moim blogu. W Polsce dzisiaj obchodzimy Święto Wszystkich Świętych, jutro zaś wspominamy naszych zmarłych bliskich. Nie jest to zatem zwyczajny weekend. Udało mi się jednak wykonać ( w kilku etapach, bo na zrobienie kartki od A do Z niestety nie znajduję czasu) fajną kartkę świąteczną. Stempelek, który użyłam kupiłam już jakiś czas temu, ale zapomniełam o nim, aż nastała jego pora i cieszę się, że jednak go mam. Ptaszek, nie wiem jakiego jest gatunku, nie wiem nawet, czy ktokolwiek rozpozna go po kolorystyce, ponieważ dobór kolorów jest przypadkowy :-).
Ale dość ładnie się prezentuje i to jest decydujące. Więc ptaszek jest NBUS, ale wykrojnik MB już nie. Odbity wzór kolorowałam przy pomocy kredek akwarelowych. Heh, tak bym chciała kiedyś kupić sobie markery Copic. Fajnie mieć w życiu cel, prawda? :-)


 Ramkę postemplowałam borderkiem przy użyciu DI , trochę przypomina mi świąteczną laskę św. Mikołaja.



Początkowo chciałam użyć Glossy Accent na jarzębinki, ale okazały się za małe :-(


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Crazy 4 Challenges C4C310
Winter Wonderland Challenge Anything Goes as long as its Christmas
52. cct Challenge October Pick Previous Theme Challeng
A Snowfalkes Promise CHallenge 8
Addicted To Stamp Challenge #168 Holiday 
Fab'n' Funky Challenge Christmas
Ruby's Rainbow Challenge #116 Birds of Feather
Simon Says Wednesday Challenge Anything Goes
Simon Says Work it Wednesday Oktober 2015
Szalone 4 Wyzwania52 {Christmas} Card ThrowdownA snowflakes promiseAddicted to Stamps and More!Fab 'n' Funky ChallengesRuby's RainbowSimon Wednesday Challenge Blogworkitwedbanner


Życzę miłego dnia. Mam nadzieję, że miło spędzasz weekend. Dziękuję za odwiedziny.
Uściski,
BożenA

12 komentarzy:

Unknown pisze...

Jaka sliczna kartka swiateczna!! Swietny wykrojnik i ptaszek!!

Bonnie pisze...

I love how you've used this die on this card and the last one too! Great job of coloring this bird!

Cazro pisze...

A stunning card, loving the colouring of the pretty bird. Thanks for sharing with us at Ruby's Rainbow. Caz

Greta pisze...

Gorgeous coloring & love your design!

Unknown pisze...

to jakby sikorka...kartka urocza

Julie B pisze...

Great use of the die cut greeting and the little bird is perfectly placed.
Thanks for sharing at ATSM. :)

Vickie Y pisze...

Beautiful card. Thank you for sharing with us at Ruby's Rainbow Challenge.

debby4000 pisze...

Gorgeous, beautiful Christmas card.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Neets B pisze...

I think this neutral colours looks great with the red and white border, a lovely card with a classic feel.
Thanks for sharing at ATSM this week, Anita x

Paper Lily Leaf pisze...

A gorgeous card! I love your colouring of the bird. Thanks for joining us at 52CCT, April x

Deborah Frings pisze...

Beautiful card. The bird is fab and I do like the use of the frame. Thanks so much for playing along with our Pick a Previous Theme at 52CCT this week!

shaz earl pisze...

Lovely card! thank you for joining us at Ruby's Rainbow hope you will join us again
Shaz DT x