niedziela, 8 listopada 2015

Mix Media



Mix Media to temat bardzo rozległy. Jest tyle technik do wykorzystania... Niestety ja najczęściej zapominam o większości z nich. Tym razem do wykonania tagu wykorzystałam szablon i pastę do embossingu. Kiedy pasta była sucha zastosowałam brokat w kleju, a przestrzeń wokół wzoru pocieniowałam przy użyciu gąbki i DI. Przycięłam 2 tagi, jeden z nich większy.Brzeg mniejszego tagu również pocieniowałam DI i gąbką. Na koniec za pomocą złotego proszku do embossingu zamieściłam sentyment, a całość przewiązałam sznurkiem i proszę, kolejny tag gotowy





No cóż, zapomniałam jeszcze o oczku wokół otworu, przez który przeciągnięty jest sznurek...

Tagi zgłaszam na wyzwanie
HLS Christmas Challenge November 2015 Tag
HLS Mix Media Challenge November 2015 
oczywiście, że nie mogłabym odpuścić uczestnictwa w wyzwaniu Loll Thompson Twelve Tags Of Christmas Event
Stamplorations Stencil Sunday#18 November Mix Media
CHNC Challenge Extra for November 2015


Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra


Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem znaczków HLS nie wahaj się dołączyć swojej pracy do niekończącego się wyzwania HLS Anything Goes. Co miesiąc uczestnicy wyzwania będą mieli szansę na wygranie kolejnego zestawu wspaniałych stempli Kylie.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Loll pisze...

Great tag Bozena! Love that you have the two layers. Those trees are so sweet stenciled with glitter paste ... and love the soft blue sky in the background. Thanks so much for sharing your tag at my Twelve Tags of Christmas event! xx

Inkyfingers pisze...

What a gorgeous double layered tag Bozena. The textured trees look so frosty and crisp.
Hugs
Carol
DT

TangledBlueRose pisze...

Love your tags! The paste with sparkle is so pretty and elegant. Thanks so much for sharing at STAMPlorations Mixed Media Challenge!~kim

MaryH pisze...

Brilliant idea to do a 'tag within a tag' for HLS November Christmas Tag challenge. The smaller distressed cream tag over the blue, looks very pretty. I am so loving those glittering dimensional trees too. Smudging the color round the edges of the smaller tag really enhanced the color combo. TFS in this Tag Challenge!

LesLee pisze...

Beautiful tag... love the dimension and the and the sparkle and shine. Thanks for joining us a Happy Little Stampers Christmas Challenge LesLee xx