środa, 18 listopada 2015

Białe Święta


Tak mało czasu i tak wiele wspaniałych wyzwań. Czasem siedzę i próbuję na siłę utrzymać otwarte oczy, bo muszę skończyć coś, co zaczęłam... Marzę o wakacjach, kiedy będę miała czas tylko dla mnie i mojego męża. Nie wiem, czy będę zaglądała do internetu, ale chyba tak, bo uwielbiam oglądać Wasze prace, a jeśli odpuszczę, to moja skrzynka mailowa tego nie udźwignie :-)
Dobra, kartka, którą przygotowałam inspirowana jest kilkoma wyzwaniami. Cieszę się, że udało mi się skumulować kilka tematów.




Kartkę zgłaszam na wyzwania
Simon Says Wednesday Challenge Christmas
The Papier Players CAS Christmas Card
Challenge Up Your Life Challenge #28 White&Gold



Simon Says Stamp Blog


Dziękuję za odwiedziny, miło jest gościć Cię u mnie.
Zapraszam znów i życzę miłego dnia.
BożenA

4 komentarze:

Cornelia (fun stamping) pisze...

How beautiful! I find white cards really difficult to make. You did a fantastic job here!

Unknown pisze...

Such an absolutely beautiful white on white wintry wonderland card! Thanks for joining us at the Paper Players this week!

Mimi pisze...

Oooh, I am no goods at monochrome, but YOU ARE THE QUEEN! This is beautiful.

debby4000 pisze...

Gorgeous, beautiful Christmas card, love all the white details.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby