sobota, 14 czerwca 2014

Extra bombki

Witam wszystkich serdecznie,
Z papieru do scrabookingu i holograficznego papieru pakowego powstała taka oto kartka

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Simon Says Bling It On
Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog50dollar_voucher_600px
Papier pakowy, z którego wycinałam bombki był w holograficzne gwiazdki, które pięknie ozdabiały wielkie i mniejsze bombki na mojej choince. Efekt naprawdę fajny.



Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

  1. What a lovely card! Love the red background! Thanks for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA