wtorek, 6 sierpnia 2024

Podwójne szablonowanie

Cześć.
Dzisiaj przychodzimy z Moniką z naszym wspólnym wyzwaniem. Sporo czasu minęło od naszej ostatniej publikacji. Winę za to biorę na własną klatę. Wymyśliłam temat, który mnie również sparaliżował. Tak więc zbyt trudny temat spowodował zastój w naszych wyzwaniach. Męcząc się okrutnie, uznałam ostatecznie, że czas zmienić temat wyzwania. Był to czas kiedy na blogu Seize The Birthday trwało wyzwanie Double Stenciling, a do wyboru techniki zachęciła mnie karta Darnell, którą zobaczyłam w jej poście. To była prawdziwa wyprawa po nitce do kłębka, żeby uwolnić Monikę i mnie od zbyt trudnego tematu.

Ale do brzegu... to moja karta przygotowana na nasze wyzwanie


Do zrobienia tej karty użyłam aż 3 szablonów. Pierwszy szablon z motylami stworzył główne tło karty. Przetarłam go tuszami w kilku kolorach.


Następnie ułożyłam drugi szablon, tak by stworzyć centrum obrazu dokładnie w środku motylowej gromadki. To jakby od środka karty na zewnątrz rozprzestrzeniały się kolorowe promienie.


Na zewnętrznych obszarach panelu nałożyłam przez kolejny szablon pastę do embossingu, którą przetarłam proszkiem Perfect Pearl, zanim pasta zdążyła wyschnąć. Na zdjęciu powyżej widać efekt opalizowania .
Kartę wykończyłam wytłaczając urodzinowy sentyment złotym EP.


Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam gorąco do odwiedzenia bloga Moniki, aby sprawdzić jej interpretację tematu podwójnego szablonowania.
Zarówno Monika jak i ja będziemy wdzięczne za pozostawione komentarze.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Monica C. pisze...

This is a beautiful card, BożenA! I love how you added rays to the butterflies and how you variated the colors on the butterflies. The paste with the third stencil is a great addition too.
Thank you for completing another challenge with me. This was an easier topic and got us going again.
Hugs
Monica

Loll pisze...

LOVE your double stenciling of the colourful butterflies, BozenA! So clever and it gives the butteries dimension. Love the texture added from your third stencil. Beautiful card, my friend. xx

Bonnie pisze...

Beautiful butterflies, BozenA! I love the rays that glow though them and the texture paste on the edges!

Christine Alexander pisze...

wow, stunning effect with the double stenciling ♥

Tanja pisze...

Hello BożenA A great project/challenge again that Monica and you have done. Your card looks amazing. A wonderful technique, the effect is great. 😃