wtorek, 27 sierpnia 2024

Akwarela i tłoczenie płytą do złoceń

Witam,
dzisiaj chciałabym przedstawić kartę, do stworzenia której użyłam kilku technik, choć to niekoniecznie karta mix media.


Użyłam wykrojnika, a właściwie płytki do złocenia w kształcie wykrojnika. Tłoczenia dokonałam na gumowej podkładce, przepuszczając papier do akwareli przez Big Shota. 


Mając odcisk kwiatów na papierze do akwareli, pomalowałam je czerwoną farbą. Starałam się, żeby zostawić jasne obszarry, które tworzą wrażenie, że kwiaty są prześwietlane przez promienie słońca. Tak to sobie wyobrażam i mam nadzieję, ze też to zobaczycie.


Czarnym cienkopisem zaznaczyłam środek jednego z kwiatów, w drugim zrobiłam cieniowanie od spodu kwiatka. Zieloną farbą pomalowałam łodyżki, liście i makówkę. 


Kolejnym krokiem był delikatny splash złotą farną. Połysk widać na zdjęciu poniżej. Dodałam dwa cieniutkie złote paski taśmy washi. Czerwony banerek z sentymentem wytłoczonym złotym EP wykończył kartę.


Jestem wdzięczna za wizytę i wsparcie. Wasze komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. 

Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Loll pisze...

AMAZING poppies, BozenA! They are gorgeous ... your colouring is spectacular. I love how you've embossed the design with your die and then watercoloured. Such a clever technique!! The gold splashes and washi tape border are perfect finishing touches. Love, Loll

Bonnie pisze...

I love how the die embossed these poppies, BozenA! But your coloring is what makes them beautiful! Love the touches of gold that makes this card so elegant! Another beautiful card, my friend!