wtorek, 23 lipca 2024

Wszystko będzie dobrze

Witam.
Niedawno dowiedziałam się, że moja droga przyjaciółka będzie miała operację. Chciałam wesprzeć ją w tej sytuacji, ale miałam za mało czasu, by zrobić kartę i wysłać ją tak, by dotarła do niej przed operacją. Mam nadzieję, że przyjaciółka zobaczy ten post zanim trafi do szpitala, by poczuła wsparcie również ode mnie . Karta z pewnoscią dotrze do niej później.


Ten słodki szczurek z sercem w dłoniach z pewnością symbolizuje ciepłe uczucia. Więc dlatego mój wybór padł na ten stempel. Odbiłam go czarnym tuszem na papierze akwarelowym. Początkowo myślałam o kolorowaniu akwarelą, ale ostatecznie użyłam kredek. Na papierze z fakturą kolorowanie kredkami stworzyło fajny efekt, jakby futro zwierzaka miało drobne kędziorki. 


Kiedy skończyłam kolorowanie  dokładnie wycięłam obraz za pomocą nożyka.
Panel karty wytłoczyłam w folderze typu 3D, którego centralym elementem jest serce. Mojego szczurka umieściłam na banerku z sentymentem, tak, żeby wytłoczone serce było dla niego tłem. 


Moc wielu serc jest ogromną siłą. W społeczności twórców kartek znamy się, pomimo, że dzielą  nas tysiące kilometrów. Wspólnie tworzymy łańcuch wspierających serc. A to największa moc, która nie tylko wspiera, ale i tworzy dobrą przyszłość. A więc wszystko będzie dobrze!

Wdzięczność za odwiedziny i komentarze. Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Bonnie pisze...

I'm so glad we are part of that chain of friends, BozenA. I know our mutual friend will be delighted to read this post and to receive this pretty card! Your coloring is spectacular!

*Vicki* pisze...

Your little mouse holding up his heart is so sweet and I'm sure your friend will be so happy you're thinking of them! I totally agree with you about the community of card makers...it's one reason why I fell in love with it! Thanks for sharing my friend!