niedziela, 11 sierpnia 2024

Złocenia, tekstura i akwarela

Witam,
dzisiaj przedstawię kartę, którą można dość szybko wykonać. Jeśli masz przygotowane panele z reliefami wykonanymi przy pomocy pasty do embossingu i szablonu, to jest to naprawdę szybka karta CAS.


Z pomocą szablonu i pasty do embossingu zrobiłam ten mały relief. To delikatny kwiatowy wzór.


Kiedy pasta była sucha kwiaty pomalowałam farbą akwarelową. Użyłam kilku odcieni czerwieni dla kwiatów i zieloną farbę dla liści.


Relief przetarłam złotym woskiem. Początkowo myślałam o tym, aby tylko wypukłe części zostały pozłocone. Niestety wnętrza kwiatów nosiły znamiona złocenia, więc dodałam więcej złota do wnętrza kwiatów. Myślę, że efekt końcowy jest równie ładny, jak pierwotnie założony.


Panel karty z ozdobnym kwiatowym motywem przycięłam, tak, żeby był mniejszy niż baza karty.  Na bazie karty wytłoczyłam złotym EP sentyment w zagłębieniu powstałym poniżej panelu z kwiatami, a powyżej wąskiego paska odciętego od panelu. Panel i odcięty pasek przykleiłam na piance dystansowej. Ostatnim krokiem było przyklejenie wąskich pasków złotej taśmy washi na brzegach podniesionych elementów wokół sentymentu.



Wdzięczności za komentarze i odwiedziny.

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Christine Alexander pisze...

your embossing paste is so beautifully coloured ♥

Loll pisze...

This is so beautiful BozenA. Lovely work painting your embossing paste design. I don't think I've ever tried this, so I definitely need to. Thank you for the wonderful inspiration! xx

Bonnie pisze...

These red flowers with the gilding are gorgeous, BozenA! I love how you've raised the panels and edged them with gold and have the sentiment on the card base. The dimensions make this even more fantastic!