piątek, 24 maja 2024

Druga odsłona akwareli

CZeść,
dzisiaj zaprezentuję drugą część akwareli, którą ostatnio przygotowałam z myślą o wykonaniu dwóch kart.


Panel przygotowałam kilkukrotnie stemplując w różnych odcieniach niebieskiego, fioletowego i zielonego koloru.


Pędzlem regulowałam nadmiar lub brak koloru. Środek kwiatów udekorowałam czarnym cienkopisem, tworząc małe pręciki.


Stemplowanie sentymentu, splash w niebieskim kolorze oraz stworzenie białych kropek za pomocą grubego EP dopełniło panel.  


Chciałam, aby ta karta różniła się od karty prezentowanej w poprzednim poście. Dodałam więc taśmę washi w kolorach akwareli tak przycinając panel ze stemplowaniem, aby stanowił naturalne przejście akwareli w taśmę washi.

Wdzięczności za odwiedziny.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Bonnie pisze...

This is just as pretty as the other half, BozenA! A gorgeous rich blue on the flowers and the Washi tape is a perfect match!

Christine Alexander pisze...

So pretty, amazing watercolouring with the shades of blue and green ♥

Nstiz pisze...

I’m happy to receive yet another notification. BozenA, this LOOKS hand painted. What a fabulous effect! No idea how you did this but it’s incredibly beautiful! I’d love to watch you work!

Loll pisze...

Beautiful watercolouring BozenA. Love the washi tape down the side. xx

Nieprujsietak pisze...

Podziwiam zdolności malowania , ja niestetynie mam takich zdolności. Pozdrawiam serdecznie.