niedziela, 19 maja 2024

Delikatna karta urodzinowa

Cześć,
po długim milczeniu serdecznie witam nowym postem. Majowi solenizanci wymagali mojej aktywności, więc jestem :-)

Ta karta powstała z myślą o mojej drogiej koleżance, która jest bardzo wrażliwą osobą. Pomyślałam, że delikatna karta będzie dla niej idealna.


Wytłoczyłam biały panel w EF. Uwielbiam te piękne kwiaty tworzące ramę wokół centrum karty. Na zdjęciu poniżej dobrze widać wszystkie wymiary tych kwiatów.


Jakiś czas temu pomalowałam akwarelami biały karton w te fajne eteryczne kwiaty. To była duża frajda tworzyć ten barwny panel. Zostało jeszcze odrobinę na inną kartę.


Złota cienka ramka wokół barwnego centralnego panelu i złoty banerek z sentymentem wytłocznonym białym EP ostatecznie wykończają kartę.


Cieszę się, że wróciłam do mojego zatłoczonego zacisza craftowego. Czeka mnie remont gabinetu relaksu i trochę sie tego boję ;-(( 

Wdzięczności za odwiedziny.
Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Loll pisze...

A beautiful, delicate card, BozenA!! Gorgeous watercolouring of these sweet flowers. The colours of the flowers make me so happy. :) Beautifully framed and perfect with the lovely texture from your flower embossed background. xx

Christine Alexander pisze...

Stunning card, I love the combination of the delicate painted flowers and the detail of the embossed background ♥

Bonnie pisze...

Your watercolor flowers are ethereal and beautiful, BozenA! I love the mix of colors! They are framed beautifully with the embossed flowers and gold trim! A beautiful card, my friend!

Nstiz pisze...

I FINALLY got a notification again! How wonderful to see this delightful card. This looks hand painted. No idea how you achieved this. It's fantastic, Bozena!

Anke pisze...

Your card is so beautiful BożenA. Fantastic art, I love the painted flowers and the embossed flowers in the background.

Hugs
Anke