wtorek, 21 maja 2024

Podzielona akwarela

Witam,
do stworzenia dwóch kolejnych kart użyłam pięknego stempla, który od dawna czeka na sięgnięcie po niego ze stosu moich zapasów. Pomyślałam, ze wykorzystanie go do pracy z akwarelą będzie idealne.


To jest dość duży stempel, postanowiłam więc za jednym "zamachem" przygotować panel dla dwóch kart.
Stempel umieściłam pośrodku kartonu o wymiarach 14,8 cm x 21cm.


Nakładałam kolory etapami. Najpierw dla kwiatów użyłam dwóch odcieni koloru niebieskiego, potem dołożyłam na niektóre obszary kolor fioletowy. Oczywiście przed przeniesieniem koloru na karton należy delikatnie zwilżyć stempel z nałożonym tuszem odrobiną wody.


Kiedy kolor znalazł się na papierze akwarelowym mieszałam kolory pędzlem. Miejscami zdejmowałam nadmiar, miejscami dokładałam, aby zwiększyć intensywność. Następnie kolorowałam łodygi dwoma odcieniami zieleni.


Kartę wykończyłam sentymentem w kolorze kwiatów. Wykonałam delikatny splash w niebieskim kolorze, a białe kropki to roztopiony gruby EP.

Wdzięczności za wizytę i każdy komentarz.
Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Loll pisze...

Gorgeous flowers, BozenA! Great work with your watercolouring. I love the mix of colours and how the details show through. Beautifully done, my friend! xx

Bonnie pisze...

These blue flowers are so beautiful, BozenA! Love the splatters and chunky embossing too! A brilliant idea to get two cards from this stamping and watercoloring! Just gorgeous, my friend!

Christine Alexander pisze...

Beautiful watercolouring, those deep blue flowers are stunning ♥

Anke pisze...

WOW WOW WOW I love your card with the blue flowers, BożenA.

Absolutely stunning ...

Hugs
Anke