sobota, 2 marca 2024

Magnolie w wazonie

Cześć,
zbliża się wiosna i już niedługo będziemy cieszyć nasze oczy pięknem kwiatów magnolii. Ja mam dzisiaj dla Was kilka gałązek magnolii w wazonie.


Najpierw wycięłam z białego kartonu wazon, który przepuściłam przez fragment folderu do embossingu, a następnie przetarłam delikatnie różowym tuszem.


Wycięłam z białego kartonu te niesamowite gałązki oraz małe kwiaty magnolii. Kwiaty delikatnie kolorowałam różowym tuszem, tym samym odcieniem, którego użyłam do wazonu.


Do zrobienia tła wykorzystałam szablon z motylem, który przetarłam szarym tuszem. Aby urozmaicić tło dadałam jeszcze drobne kropeczki z srebrnej pasty do embossingu o perłowym połysku.


Na koniec panel posypałam grubym białym proszkiem do embossingu i stopiłam go nagrzewnicą tworząc białe kropeczki emalii.  Na tak przygotowanym panelu na piance dystansowej przykleiłam wazon z gałązkami magnolii. Kartę wykończyłam złotym banerkiem z sentymentem wytłoczonym złotym EP.



Bardzo przepraszam za zbyt liczne zdjęcia, szczególnie te z zaznaczonym światłocieniem, ale nie mogłam się oprzeć 😂

Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Nstiz pisze...

WOW! This is SO elegant! I love those delicate blossoms and stems and what a fabulous job on that vase too. The soft pink tint is perfect on this. This is GORGEOUS,BozenA!

Bonnie pisze...

Love that embossed vase, BozenA! It's a perfect match for these sweet flowers! The butterfly and textured dots make a wonderful background with added texture but still let the vase of flowers stand out! Sending good thoughts your way, my dear friend!

Christine Alexander pisze...

absolutely stunning, such beautiful colours and elegant design xx

Loll pisze...

Beautiful and artistic card BozenA! Your vase is gorgeous with the delicate pink embossed flowers. And I love the twisty stems for your lovely flowers. The subtle colour of the stenciled butterfly is a perfect accent. Amazing card, my sweet friend! xx

*Vicki* pisze...

Such a beautiful card! I love the delicate flower with the vase and the butterfly in the background!

Trina P. pisze...

A cute card collection. Love the artsy look and the embossed vases.

Rajani Rehana pisze...

Beautiful blog

Rajani Rehana pisze...

Please read my post