niedziela, 17 marca 2024

Wycinana, tłoczona i malowana

Witam,
dzisiaj chciałabym przedstawić kartę wysłaną jakiś czas temu do mojej koleżanki w USA. Niestety do tej pory nie otrzymałam od niej żadnej informacji, że karta dotarła, więc prawdopodobnie ona jej nie otrzymała. To przykre, bo miałam nadzieję sprawić jej drobną radość, ża pamiętam o niej.

To moja karta:


Kwiaty być może już znacie, powojnik kolorowany akwarelą i odrobiną farby metalicznej, dla muśnięcia kwiatób delikatnym blaskiem.


Tło zostało wytłoczone w EF i delikatnie przetarte złotym woskiem do złoceń.


Po ułożeniu kwiatów i gałązek w kompozycji przykleiłam je za pomocą pianki dystansowej.
Kartę wykończyłam sentymentem wyciętym ze złotego lustrzanego kartonu
BEST WISHES.



Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

the clematis are gorgeous and I love them framed against the embossed background ♥

*Vicki* pisze...

What a stunning card BozenA! I love the colored and shimmer in your flowers and that textured background reminds me of the antique design from architecture! It's a beautiful and elegant card!

Bonnie pisze...

You do such beautiful metallic coloring, BozenA! Love the rich colors of these flowers and how they look on the embossed background! Hopefully they will reach their destination soon!

Trina P. pisze...

Fabulous! The clemantis were coloured beautifully and the rich vivid colour is gorgeous. Maybe it took a bit of a detour getting to your friend and will eventually reach her… I’ve sent and/or received mail after three months. 🤷🏻‍♀️😂*lol*