środa, 27 marca 2024

Pod ścianą

Witam,
przygotowałam panel wyglądający jak zniszczona ściana budynku i postanowiłam zaadoptować ten panel do stworzenia karty wielkanocnej.


W poprzednim poście zamieściłam środek tego kolorowego jaja. Ale dla dopełnienia tej "jajecznej" scenografii wycięłam oprócz złotego brokatowego jaja również złote szarfy.


Wycięłam kilka kępek przebiśniegów i krokusów, które pomalowałam akwarelami. Wykorzystałam je do zagospodarowania przestrzeni wokół jajka.


Aby zmniejszyć  natężenie miejskiej zabudowy postanowiłam zrobić wokół niej białą ramę. Przykleiłam ją na piance dystansowej i ułożyłam całą scenografię przyklejając niektóre elementy na piance dystansowej.


Kartę dopełnia sentyment WESOŁEGO ALLELUJA wytłoczony zielonym EP.


Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Darnell pisze...

I love how you used the wall as a framed background for your beautiful golden egg, Bozena! The sash and sweet flowers make a perfect ground for it! Happy Easter! Hugs, Darnell

Nieprujsietak pisze...

Piękna kartka. Ciekawe wykonanie .Wesołych świąt.

Bonnie pisze...

Such sweet and delicate spring flowers around this glittered Easter egg, BozenA! Love the swirls and the distressed wall along with the lovely white frame!

*Vicki* pisze...

What a gorgeous Easter card! I love the golden sparkle of the egg and your broken brick background panel is a lovely backdrop for this design! Well done!

Trina P. pisze...

What a cute and fun Easter card. The wall background is fabulous. Now if you had “cracked” the egg, it would make for a very fun Humpty Dumpty inspired card. 😂*lol*