sobota, 30 marca 2024

Wielkanocnego Alleluja!

Witam serdecznie,

niech zbliżające się Święta Wielkanocne będą radosnym przeżyciem. Niech zwycięży na świecie Pokój, Miłość, Nadzieja i Szczęście dla każdego człowieka.

Uwielbiam magnolie, jej kwiaty pojawiają się wiosną, kiedy drzewo nie ma jeszcze liści. Dlatego postanowiłam, że kwiaty magnolii będą królowały na moich wielkanocnych kartach.


Stempel odbiłam w kolorze szarym, nie chciałam aby rysunek kwiatów został za bardzo zdefiniowany.


Następnie użyłam warstwowego szablonu do kolorowania obrazu.


Użyłam 3 odcieni koloru żółtego i kolor pomarańczowy do wykonania cieni.


Na koniec użyłam kredek, aby dodać subtelne cieniowanie do płatków, tak, by uzyskały trochę plastyczności . Na zdjeciu właściwie nie widać pracy z kredkami, myślę, ze to wina oświetlenia.

Pomyślałam, żeby dodać też delikatny spalshing złotą farbą i rozsypanym gruboziarnistym białym EP.

Kartę wykończyłam sentymentem ALLELUJA wytłoczonym na pomarańczowym kartonie złotym EP. Całość wycięłam nożycznami, bo nie istnieje do tego stempla skoordynowany wykrojnik :-)



Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

6 komentarzy:

Loll pisze...

This card is so beautiful and delicate with your amazing colouring, BozenA!! I love the softness of the colour and the splattering of gold and white. Thank you, sweet friend. Happy Easter! Love, Loll

Bonnie pisze...

I certainly do love this, BozenA! The coloring is awesome and the gold splatters and chunky embossing give added details that take this to AMAZING! I guess Easter is almost over for you. I hope it was a wonderful day, my sweet friend!

*Vicki* pisze...

What a beautiful design with these pretty delicate flowers! The yellow makes them so happy and full of Spring! I really love the added splatters to the overall card too!

Christine Alexander pisze...

Beautiful flowers and gorgeous soft colouring. I hope you had a nice Easter ♥

Trina P. pisze...

Happy belated Easter! Hope it was a good one. Marvellous magnolia Easter card. The yellow is refreshing and perfect for Easter. Love the splatters.

Anke pisze...

WOW your card is so beautiful BożenA, I love the big magnolia flowers and your gold and white splatters.

Hugs
Anke