poniedziałek, 4 września 2023

Wytłaczane maki

Witam,
chciałabym przedstawić moją kolejną kartę. W ostatnim czasie otrzymałam piękny folder do embossingu, nie potrafiłam się oprzeć pokusie, by go od razu użyć.


Ciemnoczerwony panel przepuściłam przez EF. Następnie  dodałam ciemnoniebieski tysz na jedną część folderu, bby uzyskać ciemny cień wokół kwiatów i na elementach głębiej wytłoczonych.


Kwiaty przetarłam gąbką z białym tuszem. Niestety tusz nie nałożył się zgodnie z moim zamiarem, więc, kiedy panel był suchy niektóre miejsca delikatnie wygumowałam, by wyrównać koloryt i zdjąć nadmiar białej farby.


Wnętrza maków przyciemniłam czarnym długopisem. Wokól podniesionych elementów pogłębiłam cieniowanie za pomocą czarnej kredki.


Brzegi wytłoczonych kwiatów i liści przetarłam klejem w płynie, a następnie dodałam złocenie za pomocą złotej folii do złoceń.


Kartę wykończyłam czerwonym banerkiem z sentymentem WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO wytłoczonym złotym EP.

Wdzięczność za odwiedziny. Wdzięczność za komentarze. Wdzięczność za Wasze wsparcie.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Bozena, the card is stunning, I absolutely love the colour and the touch of gilding flake on the edges of the petals is so pretty ♥

Loll pisze...

AMAZING design BozenA! LOVE the gorgeous embossed poppies, but it's your artistic touch of adding colour that makes them so special. xx

Bonnie pisze...

This is an awesome embossing folder, Bozene! I love the added shading you added to make it even more exceptional! I may have to look for this embossing folder.

Trina P. pisze...

Wow! What a stand out! The shading and gilding are absolutely gorgeous enhancements.

Carol L pisze...

This is absolutely stunning, Just WOW! I love how you created this beautiful card!