sobota, 2 września 2023

Wrześniowe wyzwanie w HLS Birthday

Cześć,
Mamy wrzesień. To okazja, by zaprezentować kartę urodzinową, przygotowaną specjalnie na wyzwanie w Happy Little Stampers Birthday. Ma być karta urodzinowa i tylko tyle, jeśli chodzi o nasze wymagania. W takim razie zapraszamy do naszego wyzwania i naszej galerii.

To moja karta przygotowana na to wyzwanie




Wcześniej przygotowałam karton z bibułką, którą zabarwiłam czerwonym tuszem w spray'u. Kiedy karton był suchy nałożyłam palcem odrobinę złotego wosku, który zaakcentował załamania bibuły.


Następnie wycięłam te fantazyjne maki z tektury, a mając tak stworzony szablon, nałażyłam delikatne cienie kwiatów na panel karty Zrobiłam delikatny splash farbą w kolorze kawy i na tak przygotowaną bazę przykleiłam wycięte maki.


Z lewego boku karty przykleiłam pasek pomarańczowej holograficznej taśmy washi i cienki złoty brokatowy paseczek.
Kartę wykończyłam czerwonym banerkiem z urodzinowym sentymentem.


Mam nadzieję, że odwiedzisz bloga HLS i sprawdzisz inne karty przygotowane przez nasz zespół projektowy. Zapewniam Cię, ze znajdziesz tutaj duuuużo inspiracji. A skoro tak, to mam nadzieję, że dołączysz swoją kartę do naszej galerii. Zapraszamy!

Dzięki, dzięki, dzięki!

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Loll pisze...

Your flowers are so special with the bold colour and gold accents and all that amazing texture. Stunning card, BozenA! xx

Christine pisze...

So rich and beautiful.
Love the technique.
Thank you for sharing

Bonnie pisze...

These poppies are gorgeous, Bozene! I love the shadow effect in the background, the lovely strip of color on the side and all that texture! Just gorgeous, my friend!

Paper Therapy Ponderings pisze...

the flowers on your card are gorgeous - wonderful card
Barb Housner

Trina P. pisze...

Who knew a recycled box could look so good! The colour, texture and dimension are amazing. The dry embossed background with the poppy shadow is so cool.

Carol L pisze...

Those flowers and their shadows look incredible! That little strip of holographic washi tape along with the gold is a beautiful accent to this beautifully embossed card! Just amazing!!