poniedziałek, 2 października 2023

Ptasie pogawędki

Witam,
chciałabym przedstawić Wam moją nową kartę. Rok temu otrzymałam od mojej drogiej przyjaciółki Bonnie wycięte wykrojnikiem kartony. Dostałam złocone złotą folią ptaszki na gałęzi, z tej samej folii odbity negatyw, wycięte ptaszki bez żadnych kontórów. I właśnie ten ostatni karton użyłam do wykonania tej karty.
 

Mając do dyspozycji złocony kontur ( coś jakby odbity stempel) i kredki pokolorowałam gałązki i ptaszki. 


Kiedy wszystkie elementy były już pokolorowane, przykleiłam je za pomocą pianki dystansowej do bazy karty zgodnie z tym, jak te elementy były rozmieszczone na kartonie, z którego były wycięte wykrojnikiem.


Kartkę wykończyłam czarnym banerkiem z sentymentem WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO wytłoczonym platynowym EP.


Jeszcze raz chcę wyrazić moją wdzięczność drogiej przyjaciółce za ten piękny prezent. Dzięki temu mogłam wykonać tę kartkę, choć nie jest ona tak piękna, jak karty Bonnie wykonane z tym wykrojnikiem. 

Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Gorgeous birds on a branch and I love how you colourd them ♥

Loll pisze...

Gorgeous card BozenA! Beautiful pencil colouring of the birds, branches, and flowers. What a lovely gift from Bonnie. xx

*Vicki* pisze...

The images just pop right off the card with your gorgeous pencil coloring! Love the soft sheen of the colors on the birds too! Beautiful!

Bonnie pisze...

Your coloring is AMAZING, Bozena! I love what you've done with this die cut! I'm so glad you enjoyed it!

Trina P. pisze...

Another beautiful creation! Gorgeous colouring to give amazing dimension and make it pop.