środa, 31 sierpnia 2022

Kiedy odchodzisz na emeryturę...

Cześć.
Kiedy odchodzisz na emeryturę, to robisz pożegnanie dla współpracowników pogrążonych w głębokim smutku, że tracą taką fajną koleżankę w pracy. Jest też inna opcja. Nie robisz pożegnania i kiedy zamykasz za sobą ostatni raz drzwi, to twoi współpracownicy otwierają szampany, serpentyny i confetti migoczą w powietrzu, a chóralny śpiew zagłusza wszystkie inne odgłosy...

Zrobiłam kartkę dla koleżanki odchodzącej na emeryturę, a impreza jest jutro, więc domyślacie się, która z opisanych powyżej opcji tutaj zachodzi :-)
A to moja karta


Aby zrobić tło wykorzystałam 2 szablony i tusze DI. 


Do tła dodałam cytat z piosenki Marka Grechuty "Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy" . Stemplowanie wykonałam czerwonym tuszem, bo chciałam dodać barwny akcent.


Głównym elementem karty są kwiaty magnolii. Wycięłam je ze złotego lustrzanego kartonu, a potem jeszcze raz z białego kartonu. Białe elementy barwiłam tuszem DI w kolorze żółtym i różowym.



Następnie złotą ramkę nakleiłam na kartkę spryskaną klejem w aerozolu. Dzięki temu mogłam wykonać inkrustowanie złotej ramy barwionymi elementami wyciętymi z białego kartonu. Następnie wycięłam całość zgodnie z konturami za pomocą nożyka.


Dodałam złotą nitkę zamotaną od spodu i przykleiłam kwiaty za pomocą pianki dystansowej. Kartę wykończyłam kolejnym sentymentem, tym razem wykonanym za pomocą złotego EP "Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia". 
Pomyślałam, że przejście na emeryturę to nowy etap w życiu, więc można to traktować jak nową drogę życia :-)


A ja tak trochę zazdraszczam tej koleżance, że wreszcie będzie miała spokój z codziennym kieratem. I, że udało się jej przejść na emeryturę, zanim wydłużą wiek emerytalny. 

Dzięki za wizytę, dzięki za komentarze.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Anke pisze...

What a wonderful card, I love the flowers and your background, beautiful quote to.

Hugs
Anke

*Vicki* pisze...

It's an absolutely gorgeous card! Love the gold mirror die cut frame around the soft petals of the flowers and your light touches with the background make it so beautiful and touching! Best wishes for your friend's retirement!

Bonnie pisze...

You have certainly honored your workmate, Bozene! What an elegant card so beautifully colored and outlined in the gold!

Trina P. pisze...

This retirement card is so pretty. The magnolia looks amazing die cut from mirror paper. I’m sure your colleague loved it..

Nstiz pisze...

WOW this is gorgeous and I love inlays! Beautiful shading on the petals which I’ ve never done but will try in the future after this inspiration. Love this card. It’s so beautifully done. I apologize for the late comment but no longer receive your notifications. I hope to remember to check on your blog.