wtorek, 2 sierpnia 2022

Happy Little Stampers w sierpniu

Witam,
ten post jest napisany dużo wcześniej i właśnie zastanawiam się, jaka będzie pogoda w sierpniu...? Póki co za oknem leje deszcz ze śniegiem, a wiatr niemiłosiernie siecze w szybę. A ja przenoszę się do sierpnia i mam nadzieję, że dopisze nam  słoneczna pogoda.
Czas jednak przejść do konkretów, przedstawię więc moją kartę, przygotowaną na sierpniowe wyzwanie w Happy Little Stampers Birthday Challene Anything Goes.




W tym miesiącu zmieniamy zasady. Nasze wyzwania nie będą już CAS. Zapraszamy do wyzwania urodzinowego, bez określonego tematu. Najważniejsze, by wasze karty były kartami urodzinowymi.



Poniżej zamieszczam krótki przepis na moją kartę.
Wycięłam tę piękną gałązkę z białego kartonu i pokolorowałam ją akwarelą. Użyłam kilku kolorów, by stworzyć niebiesko-zieloną mozaikę.




Przed przyklejeniem gałazki do bazy kartki dodałam delikatne nakrapianie w kolorze żółtym i ciemnoniebieskim.




Na prawym boku wzdłuż dłuższej krawędzi wytłoczyłam granatowym EP sentyment.
Początkowo łodyga miała kolor brązowy, ale ostatecznie zdecydowałam, aby wykonać na niej złocenie złotą folią za pomocą pióra do złoceń. Poniżej widać efekt tego działania.




Zachęcam wszystkich do przyłączenia się do naszej zabawy. Zobaczcie inne karty przygotowane przez nasz zespół DT i dołączcie Wasze karty do naszej galerii HLS Birthday Challenge AG.
Jestem naprawdę ciekawa, czym Wy mnie zainspirujecie :-)  ?




Dzięki za odwiedziny i za każdy pozostawiony komentarz. Liczę na to, że spotkamy się w galerii HLS Birthday Challenge :-)

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

that's a great die and love the colours you used ♥

Anke pisze...

Wonderful card, I love the die and your colours.

Hugs
Anke

Bonnie pisze...

This branch is so pretty, Bozene! Love the colors and the gilded stem! I've been enjoying my gilding pen lately. Amazing results and so easy to use! I hope it's warm there but not too hot.

*Vicki* pisze...

Wow! What a beautiful floral! Really love the mix of the colors and the splattering really brings it all together so nicely! Wishing you warmer days as I'm looking at a warm Summer sun on my end of the world. Sending hugs

Trina P. pisze...

Interesting that this is not a CAS challenge. If it was, you passed it with flying colours. Speaking of colours… this is beautiful. Fabulous colour mix.