niedziela, 14 sierpnia 2022

Śluby, śluby...

Cześć,
witam serdecznie i zapraszam do zobaczenia prezentacji karty wykonanej z okazji ślubu. Właściwie w tym czasie wykonałam 2 karty ślubne, októre poprosił mnie przyjaciel. Dwóch jego siostrzeńców zmówiło się przeciwko rodzinie i uraczyli ich dwoma ślubami w jednym miesiącu. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale tu jestem pewna, że mamy czynienia z dwoma parami szczęścia. I niech im się dobrze darzy!

Karta jest wykonana w formacie DL. W środku jest wklejka z pergaminu oraz białej karty, na której są wydrukowane życzenia.
Karta prezentuje się tak:


Użyłam mojego nowego wykrojnika z młodą parą. Po wycięciu tego elementu  z białego kartonu, dodałam lekkie pociągnięcia akwarelą , aby zrobić cieniowania sukni i garnituru. Włosy i bukiet kwiatów  kolorowałam bardziej intensywnie,


Wycięłam kilka ozdobnych gałązek, jedne z białego kartunu, inne ze srebrnego brokatowego, aby stworzyć podstawę dla młodej pary.


Na odwrocie pierwszej strony wykonałam ozdobną kieszeń na pieniądze dla nowożeńców.  Potem jest wklejka z pergaminu, w której wycięłam ozdobne ażurowe serce oraz nakleiłam sentyment z gratulacjami i kilka złotych serduszek.


Rowery?? W karcie ślubnej??? A tak. Pan Młody na rowerze zjeździł kawał świata, nie tylko Europę. Zostałam poproszona o rowerowy akcent. Początkowo myślałam, że nakleję rowery ułożone w różnych kierunkach na pierwszej stronie, ale uznałam, że pierwsza strona będzie bardziej elegancka, ze względu na Panią Młodą. 




Dzięki za wizytę. Mam nadzieję, że ta propozycja ślubnej karty spodobała się Wam. Dzięki za każdy pozostawiony komentarz.

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Absolutely gorgeous wedding card design! I love the elegance of the wedding couple and the texture with the background as well as the layers of the die cuts too! I think it's awesome that you added some personalized detail to it as well! Congrats to the couple!

Christine Alexander pisze...

Such a beautiful wedding card love your bride and groom die cut and so many beautiful pages and pockets ♥

Bonnie pisze...

This is so elegant, Bozene! This bride and groom is an awesome die cut and your coloring enhances it perfectly! A very special wedding card, my friend and a keepsake that I'm sure the bride and groom will treasure.

Loll pisze...

Beautiful and elegant wedding card BozenA! You are on a roll! xx

Nstiz pisze...

What a beautiful wedding card which you personalized so well! I love the way you decorated the inside too with the bikes which they requested. Your coloring of the hair is perfectly done. This is another amazing card!

Trina P. pisze...

Gorgeous. This sounds perfect for the new couple. You incorporated the bikes brilliantly as not to take away from the elegant design and feel of the card.!.