piątek, 2 września 2022

Urodzinowe wyzwanie w HLS

Witam wszystkich gości.
Od sierpnia zmieniliśmy formułę wyzwań i treaz nasze wyzwania nie mają żadnych ograniczeń, ważne by była to karta urodzinowa. Super, prawda :-) ? Zapraszam wszystkich do naszej zabawy. Któż nie potrzebuje kart urodzinowych???

Moja karta została przygotowana z myślą i dla mojej drogiej przyjaciółki. 

Mam nadzieję, że Was zainspiruję i zachęcę do przyłączenia się do naszego wyzwania.



Ta karta nadal zachowuje styl CAS, ale jak już wspominałam, to ograniczenie nie obowiązuje. Wiecie jednak, że mam słabość do CAS :-)


Nie posiadam wykrojnika wazonu, musiałam więc trochę pokombinować. Użyłam wykrojnika bombki. Musiałam tylko odciąć dolną część, tę, która jest wydłużona w sopelek. Dzięki temu otrzymałam ładny wzonik.


Wytłoczyłam go w folderze do embossingu, pociągnęłam tuszem DI i voila, jest piękny wazon. Ostatnio udało mi się kupić te niesamowite gałązki i kwiatki. Wycięłam po kilka sztuk, kwiatki pomalowałam różowym tuszem DI ( tym samym, którego użyłam do wazonu). 


Pomyślałam, ze dodanie elementu w tle będzie fajnym uzupełnieniem karty. Wykorzystałam szablon z motylem, którego odbicie wykonałam szarym tuszem. Motyl z lewej strony stopniowo zanika i jest to zamierzony efekt.


Kartę wykończyłam złotym banerkiem z napisem HAPPY BIRTHDAY.

Mam nadzieję, że udało mi się Was zachęćić do wykonanai karty urodiznowej, którą dołączycie do naszej galerii tutaj.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Bonnie pisze...

What a beautiful vase and so clever to make it from a bauble die! Love the soft pink color and the matching flowers! The stenciled butterfly makes a perfect background! Love this card, my friend!

Christine Alexander pisze...

your bauble die made a beautiful vase and wow your soft pinks are gorgeous ♥

Alyson Mayo pisze...

This is so unique with the stamped butterfly behind the flower. Great card :)

Cathy pisze...

Your vase is so pretty Bozena, and very clever making it from a bauble! Love the butterfly in the background too, Cathy x

Anke pisze...

WOW your card is so noble and elegant, I like it very much and I love the butterfly in the background.

Hugs
Anke

Trina P. pisze...

Whew! I’m caught up now. 😉 Sorry for not visiting sooner. Awesome creations!

I must say I love that this is an AG birthday challenge now… I make and need birthday cards throughout the year.
Your card is beautiful. Genius how you’ve stretched the bauble die to turn it into a vase. I thought it was a vase die. Love the soft colours.

Nstiz pisze...

This is more spectacular in real life and your imagination never fails to amaze me, The design of the vase is so creative as well as the embossing. Beautifully done, my friend!

*Vicki* pisze...

Wow, this is absolutely stunning Bozena!! I love that very elegant die and the subtle butterfly in the background really sets it off beautifully! Thanks for the wonderful inspiration!

Catie Cuddles pisze...

Beautiful! Love this.

Christina pisze...

I was prepped to go out and buy the gorgeous vase die! You did a brilliant job on this card. The vase is my favorite part (I think), but I love it all.