czwartek, 18 sierpnia 2022

Problemy z subskrybcją

Witam,

ostatnio otrzymałam kilka sygnałów, że moi przyjaciele, którzy subskrybowali wiadomości z mojego bloga od pewnego czasu przestali otrzymywać powiadomienia z moimi nowymi postami. Nie mam pojęcia dlaczego część osób otrzymuje subskrypcję, a do części osób przestały docierać moje powiadomienia. Postanowiłam więc zainstalować nowy sposób śledzenia mojego bloga przez  "follow.it"

Jeśli macie Państwo życzenie otrzymywać powiadomienia z mojego bloga zachęcam do dopisania się do listy subskrybentów i potwierdzenia tej gotowości przyciskiem SUBSKRYBUJ.

 Będę wdzięczna za zrozumienie i naprawdę szczęśliwa, jeśłi okaże się, że ktoś chce subskrybować mojego bloga. Jednocześnie przepraszam za to, że zniknęłam Wam z horyzontu. To nie było moje zamierzone działanie.

Mam nadzieję do zobaczenia wkrótce.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony.

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Bonnie pisze...

Thanks, Bozene.

*Vicki* pisze...

I receive updates through my feed reader and have been able to see whenever you post. Happy crafting friend!

Christine Alexander pisze...

Thanks ♥
unfortunately follow it also has issue as you know :(