czwartek, 28 lutego 2019

Happy Little Stampers Akwarela w marcu

Witam wszystkich moich gości,
Zaczyna się marzec i nowe wyzwania w całej rodzinie HLS. Teraz zapraszam Was do wyzwania HLS Akwarela. To moja karta stworzona na tto wyzwanie.

Każda karta wykonana w technice akwareli może wziąć udział w zabawie. Można też wybrać opcjonalny temat, ale nie jest to konieczne.


Do stworzenia tego tła użyłam air brush'a. Wykonałam barwne plamy, które następnie zwilżyłam wodą z atomizera. W ten sposób kolory się połączyły. Potem przyklaiłam na piance dystansowej wyskakującą w górę grupkę przyjaciół.



Na zdjęciu poniżej wycięty element jest ciemnoniebieski. Został wycięty z granatowego kartony i przyciemniony czarnym tuszem za pomocą gąbki. Ale w ostrym świetle przebił kolor podstawowy.


Przykleiłam sentyment złożony z dwóch elementów i delikatnie nakropiłam całość złotą farbą. To magiczny pył wróżek, by unosić się w powietrzu :-)) Jak widać działa bardzo dobrze...


Akwarela to wdzięczna technika, może być trudna, ale może też być bardzo łatwa. Nie ma znaczenia, którą opcję wybierzesz. Dołącz do nas w naszej galerii. Zapraszam też do zobaczenia pozostałych kart naszego DT. Miej odwagę zmierzyć się z ogromem piękna :-))


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Bozena, what a fun image. I love seeing such a happy group dancing against your beautiful background :)

Bonnie pisze...

What a joyful card, Bozena! Love this die cut and your background is gorgeous!

Nstiz pisze...

BozenA, this is such a happy card! Love your blend of color as well as that wonderful, cheerful die cut! I have such trouble blending watercolor but you do it perfectly!

Mac Mable pisze...

Such fabulous water colouring, great colours and a fun technique. The die cut silhouette looks great and so does the gold. Wonderful card and stunning inspiration, thank you x.

Ina G pisze...

Oh BozenA you have rocked this challenge with your stunning and fabulous misted background. What a great technique you used. To add to the beauty are those ever so happy bunch of friends. Love the sentiments. You Rock!

Loll pisze...

Bright and beautiful colours for your background BozenA. This is such a happy card! Your die-cut is so cool!! Love the group of friends all jumping for joy. I know you wanted the silhouette to be black, but I love the BLUE!! Fantastic card, my friend! xx

Lindsey pisze...

Fabulous card! Bright and fun.

Sue - pisze...

Fabulous! Love the silhouettes against that bright background.

Anke pisze...

WOW WOW WOW absolutely stunning, BozenA. I love your card !

Hugs
Anke

Helen pisze...

Your card is so eye-catching Bozena with wonderfully bright, happy colours! The perfect background for that great die cut!