czwartek, 18 czerwca 2020

Kolibry

Witam,
mam piękny zestaw wykrojników z kolibrami. Postanowiłam wykorzystać go do wykonania kolejnej mojej karty.


Najpierw wycięłam sylwetki kolibrów z czarnego kartonu zabarwionego farbami akwarelowymi Cosmic Shimmer. Wykorzystałam kolor niebieski, zielony i fioletowy.


Baza karty została pokryta metodą smużenia rozcieńczoną farbą akrylową z irydyzującymi cząsteczkami. Ja tę farbę po rozcieńczeniu używam jako iskrzący spray do papieru. Oprócz irydyzującej mgiełki  użyłam również brokatowy EP w kolorze niebieskim i zielonym. Ale szczerze mówiąc nie widać różnicy kolorów tych proszków.



Wycięłam też dwa kwiaty z papieru barwionego akwarelą metodą smooshing watercolour. Kwiaty uzupełniłam kredkami, tworząc lejkowate środki.



Zarówno kolibry jak i kwiaty zostały przyklejone do bazy karty za pomocą pianki dystansowej o różnych grubościach, aby zróżnicować poziomy poszczególnych elementów. Kartkę wykończyłam przyklejając na obu dłuższych bokach karty taśmy washi tape oraz granatowy banerek z życzeniami.
  

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Seize The Birthday Challenge #193 Watercoloring
NBUS Challenge #15 - NBUS są zarówno kwiaty jak i kolibry.


Dziękuję za uwagę i odwiedziny. Dziękuję za uprzejmość, jeśli zostawisz mi komentarz. Bądźcie ostrożni, uważajcie na siebie, dbajcie o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo.

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

*Vicki* pisze...

What a beautifully magical card design with glowing colors and shimmer!! So pretty!

Christine Alexander pisze...

beautiful shimmer BozenA, I especially love your deep blue humming birds so mystical :) gorgeous card.

Nstiz pisze...

Oh how beautiful this is! I do love your color choices, the dark birds against the gorgeous pastel flowers. I LOVE all the dimension on this too- all the cutting. What a fabulous card!

Bonnie pisze...

This is amazing, my friend! I love these hummingbirds and love the pearlescent color on the black die cuts! A perfect match for the beautiful flowers! This one goes in my Bozena favorites!

Loll pisze...

Fantastic card BozenA! LOVE the gorgeous colours of those hummers!! Wow! xx

Mac Mable pisze...

What a stunning card and so very beautiful BozenA. Amazing hummingbirds x. The shimmer looks so pretty and the flowers are fabulous too x.

Vicki Dutcher pisze...

WOW! I am totally loving this card! Those shimmering h20 colors on black gives an amazing effect. Overall - AWESOME CARD! Thanks for joining in at STB.

Cathy pisze...

Such a beautiful card Bozena, the shimmering blues on the hummingbirds is gorgeous, love your design too, and thankyou for playing along at Seize the Birthday, Cathy x

Darnell pisze...

The shimmer on your card is sensational, Bozena! You know how much I love hummingbirds so this took my breath away!! I hope you are keeping well! Hugs, Darnell