czwartek, 4 czerwca 2020

Kartka dla mężczyzny

Cześć,
w Polsce epidemia przybiera na sile, a ja mieszkam w mieście, które jest epicentrum zakażeń w naszym regionie. Takie polskie Bergamo :-). Ale cóż, większość zakażonych jest bezobjawowych, więc może uda nam się to przeżyć... :-) Trzeba iść naprzód, nie ma co się zastanawiać co będzie i bać się przyszłosci. Będzie co ma być, nie zmienimy tego.

Mam w zanadrzu kilka męskich kart, które mogę śmiało opublikować, tym bardziej, ze w SSS trwa wyzwanie na kartę męską.
Jedna z nich wygląda tak



Dekoracyjny element  to taśma washi, przyklejona do czarnego kartonu podklejonego na piance dystansowej, aby dodać odrobinę trójwymiarowości. Dodałam kilka cienkich psaków brokatowej taśmy. Sentyment jest wytłoczony srebrnym EP.




Szybka karta, ale dzięki tej wspaniałej washi tape efektowna. 

Kartę zgłaszam na wyzwanie
SSS Wednesday Challenge Masculine


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Wow BozenA, the washi tape is amazing. Wonderful contrast to the black card

Mac Mable pisze...

The washi tape and the black cardstock look so eye catching BozenA. A unique and fabulous card x. Stay safe my friend and we will get through this x.

Bonnie pisze...

This card is so elegant, Bozen! Love that Washi tape and how you've framed it with the thin strips of silver! WOW!

Monica C. pisze...

Oh such a beautiful card, BożenA. Love the contrast with the black.
You should come an join the washi tape challenge at http://outlawzchallenges.ning.com/group/crash-your-stash/forum/topics/crash-your-stash-for-may-june-washi-tape
Hugs Monica