sobota, 6 czerwca 2020

Efemeryczna

Witam!
Chociaż dzisiaj sobota, część z nas moze się pogubić, jaki mamy dzień tygodznia. Weekend rozpoczęty, mam nadzieję, że będzie on słoneczny i radosny dla nas wszystkich.

Dzisiaj chcę zaprezentować kartkę dla majowej solenizantki.


Mam taki piękny szablon, który przedstawia ptaka w locie, na tle którego jest tańcząca kobieta. Przetarłam gąbką farbę acrylową w kolorze białej perły  przez szablon. Kiedy wszystko było suche białym Gelly wyznaczyłam kontury obu postaci, dodając od siebie jakieś szczegóły.




Dodałam kwiaty wytłoczone białym EP i pomalowanych żółtą farbą akwarelową. Kwiaty szczegółowo wycięłam nożykiem i przykliełam do panelu z dziewczyną na piance dystansowej. Panel z postaciami również przykleiłam na piance dystansowej do bazy karty oklejonej taśmą washi tape. Nie dodałam dużego sentymentu, ale przylkeiłam wąski pomarańczowy pasek z odręcznie wypisanymi życzeniami.


Kartę zgłaszam na wyzwanie
NBUS Challenge #15 NBUS są te piękne kwiaty od STAMPlorations
STAMPlorations Challenge Never-Ending AG

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Spędźcie ten weekend w soposób dla Was najlepszy, niech przyniesie Wam relaks i dużo radości, a wszystko zanurzone w morzu bezpieczeństwa.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Mac Mable pisze...

The background dancer looks amazing BozenA. I love how you did it. The flowers look so pretty and what a stunning card x. Have a lovley weekend too my friend x.

*Vicki* pisze...

That flying dancer with wings look so elegant and I love the wonderful shimmer over her along with your beautiful flowers! Very nicely done!!

Bonnie pisze...

I love this image and you've made it extra special with those hand drawn details! I think this is the third Saturday of this week for me. I've been so confused!

Christine Alexander pisze...

Wow BozenA, I love that ghostly image of the girl dancing as your background. so elegant :)

Monica C. pisze...

This is an amazing card, BożenA! I love what you did with the dancer in the background. The flowers add another layer of beauty to it. You are such a master at making beautiful cards!
Hugs Monica