czwartek, 3 października 2019

Crafting With An Attitude październik

Cześć,
witam wszystkich moich gości. Chciałabym zaprezentować moją nową kartę przygotowaną na październikowe wyzwanie w CWAA. Oto moja karta


Użyłam obrazu naszego sponsora Digi Doodles Studios Party Cats.
Obraz digo pomalowałam akwarelami a następnie dodałam szczegóły za pomocą kredek.

Za pomocą szblonu i dwóch kolorów DI wykonałam tło karty. Po pokolorowaniu obrazu digi wycięłam go za pomocą nożyka i przykleiłam pianką dystansową, aby dodać odrobinę wymiaru w karcie.



Sentyment wycięłam wykrojnikiem z różowego lustrzanego kartonu.


Zapraszam wszystkich do naszej zabawy w Crafting With An Attitude. Zobacz też pozostałe karty przygotowane przez zespół DT. Wyzwania są bez żadnych ograniczeń tematycznych, tak więc każda nowa karta może zostać dołączona do naszego wyzwania. Czekamy na Ciebie w naszej galerii. Zwycięzca wyzwania otrzyma od naszego sponsora  Digi Doodles Studios 4 obrazy digi.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

*Vicki* pisze...

This image is absolutely DARLING!! :) I just love how you've colored up this sweet image!! HUGS

Monica C. pisze...

A sweet image and you have done a great job on the coloring of the cats.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

Your coloring on these cute cats is so soft and well done. Love your background too. The color combination is gorgeous, Bozena!

Bonnie pisze...

Wonderful coloring on this, Bozena! Definite attitude going on here! LOL, what fun!

Christine Alexander pisze...

Adorable image and wonderful colouring Bozena. I love the soft colours of your stencilled background.

Mac Mable pisze...

A fun card full of colour and attitude x