czwartek, 31 października 2019

Happy Little Stampers Akwarela w listopadzie

Witam,
zaczyna się kolejny miesiąc, czas więc na nasze nowe wyzwania w HLS. Pierwsze z nich to akwarela. Moja propozycja na to wyzwanie wygląda tak



Każda karta wykonana w tej technice może zostać dołączona do naszej galerii. Możesz też skorzystać z opcjonalnego tematu. W tym miesiącu to

ANIMALS / ZWIERZĘTA



Wykorzystałam świetny stempel Purple Onion, odbicie pomalowałam farbami akwarelowymi, a następnie dla dodania głębszych cieni użyłam kredek. 
Balon to element SHAKER, wypełniony cekinkami w kształcie gwiazdek. 


Tło w chmurki wykonałam gąbką i kredą. Na zdjęciu tło jest mało widoczne, w rzeczywistości były one bardziej oczywiste. Źdźbła trawy narysowałam kredkami.


Kartkę wykończyłam złotym washi tape. Panel z tą słodką myszką przykleiłam za pomocą pianki dystansowej, bo to w końcu karta shaker.


Akwarela to bardzo wdzięczna technika. Jestem przekonana, że nie trzeba nikogo szczególnie namawiać do tworzenia kart w tej technice. A to jedyny warunek, by móc dołączyć do naszego wyzwania. Więc zobacz inne karty przygotowane dla Ciebie przez nasz zespół DT i wejdź do zabawy!

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i doceniam to bardziej niż myślisz. 
Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Miłego dnia.

13 komentarzy:

Lindsey pisze...

This is such an adorable card! I love the sweet mouse with her shaker balloon - perfect!

Monica C. pisze...

So beautiful, BozenA! I love your shaker element in the balloon and the soft clouds behind it are so pretty.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

You painted this so beautifully, BozenA! Love that little mouse with the balloon and love the rich gold of your sentiment. Wonderful job with the balloon as the shaker too. Great card for the theme!

Bonnie pisze...

This little mouse is so cute and your coloring is wonderful, my friend! Love those star shakers in the balloon!

Darnell pisze...

This is darling, Bozena! The coloring is sensational! I hope she is able to catch her beautiful glittery starry balloon! And I love the gold border!! Hugs, Darnell

Mac Mable pisze...

What a super cute card. The adorable image is so beautifully coloured and love the fun shaker balloon. A really sweet card BozenA x

Christine Alexander pisze...

OMG Bozena, such an adorable little mouse and love your die cut shaker balloon :)

Nora Noll pisze...

This is DARLING!! I love your little mouse but that fun shaker balloon ROCKS!!

Ina G pisze...

Oh BozenA I simply love this card with the cutest wee mouse I have ever seen. Love the shaker and how the balloon has just blown off the beautifully coloured mouse's hand.

Sue - pisze...

This is such a sweet card!

Cornelia (fun stamping) pisze...

So sweet! And this is one awesome shaker balloon!

Helen pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Helen pisze...

I'm so sorry for my typing error in spelling your name Bozen! :( I apologise. I did try to edit but it wouldn't let me.